השקת משרדי גיאומטריקס ברעננה, צילום Goldpro76

קבוצת גיאומטריקס חנכה משרדים חדשים ברעננה

הקבוצה מתמחה בפיתוח מוצרים בתחום המכשור הרפואי, ביטחון ואבטחת המידע. בין מקימיה יוצאי המרכז הטכנולוגי של 8200

פורסם בתאריך: 11.10.21 14:03

קבוצת Geomatrix אשר מתמחה בפיתוח מוצרי hi-end בתחום המכשור הרפואי, ביטחון ואבטחת המידע פיתחה עשרות מוצרים ושותפה כיום בחלקם, השיקה השבוע את משרדי החברה החדשים ברעננה. זאת, לאור צמיחה משמעותית שעברה קבוצת Geomatrix בשנה האחרונה אשר כללה השקת זרוע מימון וחדשנות, שתפעל לצד המחלקה הטכנולוגית והכנה ליצור והמחלקה המתודולוגית.

עשרות בכירים מתעשיית ההייטק, הביטחון ופיתוח המוצר בישראל הגיעו אתמול (ראשון) לאירוע של החברה שבין מקימיה יוצאי המרכז הטכנולוגי של יחידת 8200. החברה השיקה בשנים האחרונות מוצרים שזכו לתשומת לב בינלאומית רחבה בהם מסיכת הפנים Vue Shield שפיתחה החברה לצד המעצב הבינלאומי ג'ו דוסה (Joe Doucet) והגיעה עד למופע הסופרבול האחרון, מוצר אנרגיה סולארית שפעיל ברחבי הארץ, מכשיר רפואי בתחום הקנאביס שסרטון שלו זכה למיליוני צפיות ברחבי הרשת ועוד.

את האירוע פתחה המשנה למנכ"ל, רעות גולדמן, אשר שיתפה והרחיבה על התפתחות הקבוצה בשנה האחרונה, כמו גם על השקת זרוע מימון לחדשנות של הקבוצה – אשר תאפשר גב פיננסי לצד שירותי פיתוח לפרויקטים של החברה. את המחלקה החדשה תוביל מירה אלטמן, לשעבר מנכ"לית משרד התיירות ומרכז הקונגרסים בבנייני האומה.

"אם רף ההתרגשות נע בין אחד לעשר, אני ברמה שתיים-עשרה בערך", פתח מנכ"ל הקבוצה אביב אנתבי סבוליס, את דבריו, "קבוצת Geomatrix שותפה כיום במספר חברות סטרט-אפ, בתחומים שונים, שהולכים לגעת בחייהם של אנשים שונים בצמתים ובענפי תעשייה שונים, אך המשותף לכולם הוא שפותחו פה, תחת המטריה של הקבוצה אשר מתאפיינת בירידה לפרטים, ליווי צמוד של היזמים במסע הקשה של פיתוח מוצר ויציאה מנקודת הנחה ששום דבר איננו בגדר בלתי אפשרי. החוק הראשון והחשוב ביותר שאיתו יצאתי לדרך בהקמת החברה לפני עשור וקצת היה ליצור בית. בית, שאותו שותפים טובים עם רעיונות טובים, לא ירצו לעזוב – וזה שכולכם איתי פה היום הוא אישור קטן בלב שאנחנו בדרך הנכונה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר