נפתלי בנט ורונן בר צילום קובי גדעון לעמ

הותר לפרסום: ראש השב"כ החדש הוא רונן בר, תושב השרון

בר בן ה-55 נשוי ואב לשלושה ומתגורר עם משפחתו בשרון. הוא שימש סגן ראש השב"כ בשלוש השנים האחרונות. יחליף את נדב ארגמן בתפקיד

פורסם בתאריך: 12.10.21 11:09

הממשלה אישרה אתמול (שני) את מינויו של רונן בר לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי. המינוי ייכנס לתוקף ביום חמישי.
רונן בר (55), נשוי+3, מתגורר באזור השרון. הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ופילוסופיה מאוניברסיטת ת"א, ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד. את שירותו הצבאי בצה"ל ביצע כלוחם בסיירת מטכ"ל, ולאחר מכן התגייס לשב"כ כלוחם ביחידת המבצעים. בשנת 2011 מונה בר לראש אגף המבצעים בשב"כ, חמש שנים לאחר מכן מונה לראש אגף המטה האחראי על בניין הכוח של הארגון ובשנת 2018 מונה לסגן ראש השירות, תפקיד אותו מילא בשנתיים וחצי האחרונות. במהלך השנים הוענקו למבצעים שהוביל בר וליחידות שעמד בראשן מספר פרסי ביטחון.

ראש השב"כ רונן בר צילום קובי גדעון לע"מ

יש לציין, כי המינוי עצמו מגיע לאחר סערת המכתב האנונימי, שייחס לו התנהגות שאינה הולמת. בהחלטת הוועדה נכתב, כי לא נמצא פגם בטוהר מידותיו של המועמד.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "רונן הוא לוחם אמיץ ומפקד נועז, שעסק לאורך כל חייו במשימה העליונה מכולן – הגנה על ביטחון ישראל. הוא סיכן את חייו לא פעם למען המולדת. רונן צמח בשורות הארגון ושירת בו בשורה של תפקידים שונים, בהם תרם תרומה כבירה לשמירה על ביטחון המדינה ואזרחיה. עם כניסתו כעת לתפקיד ראש השב"כ, אני בטוח כי הוא יצעיד את השירות קדימה לפסגות חדשות של עשייה ומצוינות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר