השלט התקול בתחנת האוטובוס צילום מקס גילבן

מסתבר שלתקן שלט אלקטרוני בתחנת אוטובוס זה עניין מסובך. וגם איטי

השלט בתחנת אחוזה / בית לוינשטיין מקולקל כבר זמן רב. במוקד העירוני אומרים שהנושא באחריות חברת מטרופולין, שם מפנים למשרד התחבורה

פורסם בתאריך: 20.10.21 08:13

מי אחראי על תיקון שלטי האוטובוסים ברעננה? מסתבר שתיקון שלט אלקטרוני בתחנת אוטובוס שאמור להיות עניין קל ומהיר, בכלל לא כזה. תושבים שפנו פעם אחר פעם למוקד העירוני לטיפול בשלט תקול בתחנת בית לוינשטיין/אחוזה טוענים כי המוקד העביר את פנייתם לחברת מטרופולין. אלא שבחברה טוענים: "הטיפול בשלטים באחריות משרד התחבורה". ומה קורה בינתיים? השלט תקול זה חצי שנה ולא נעשה דבר לתקנו.

לדברי התושבים נפתחו למעלה מעשר קריאות בחצי שנה האחרונה לטיפול בתקלה. גם מרקוס גילבן, תושב שכונת 2005, פנה למוקד העירוני והציף את הבעיה: "פעם בשבוע אני לוקח את האוטובוס למשרד שלי בהוד השרון. מכעיס אותי לראות את המסך השבור בתחנה. הוא שבור כבר תקופה ארוכה. פניתי למוקד העירוני ופתחתי מספר תלונות, אך דבר לא נעשה", הוא אומר ומוסיף: "אני מאוד מאוכזב מההתנהלות הזו, לא מבין איך עיריית רעננה לא עושה שום דבר בנדון".

תושב נוסף מציין: "אמנם היום הרבה תושבים בודקים את זמני ההגעה באפליקציה, אבל המסכים האלה עוזרים לוודא את הפרטים וגם ובעיקר עוזרים למי שהטכנולוגיה פחות נגישה לו, אשר רבים מהם עושים שימוש יום-יומי בתחבורה ציבורית".

 

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת הפניות במוקד העירוני, הן הועברו לטיפול חברת מטרופולין, האחראית על הצבת השלטים ותחזוקתם. עיריית רעננה עומדת בקשר ישיר מול הנהלת החברה ועוקבת אחר תיקון השלט על ידם".

מחברת מטרופולין נמסר: "שלטים שעברו השחתה או ונדליזם נמצאים תחת טיפולו של משרד התחבורה".

ומה אומרים במשרד התחבורה? כשתתקבל התגובה, נעדכן כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר