מיכל אדר ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד: הלכה לעולמה מיכל אדר. "אישה מיוחדת עם אישיות מעוררת הערכה"

אדר, יועצת תקשורת מוערכת ואהובה ותושבת העיר, זכורה כמי ששרדה את ניסיון חטיפת מטוס אל על ב-1970. גם ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, ספד לה בהערכה גדולה

פורסם בתאריך: 24.10.21 10:09

אבל כבד: הלכה לעולמה יועצת התקשורת הוותיקה, מיכל אדר, שהייתה בת 75 במותה. אדר, תושבת רעננה, שרדה כדיילת את חטיפת מטוס אל על ב-1970 ונחשבה בהמשך לאחת מדוגמניות העל הראשונות בישראל. היא נפטרה בשנתה. הלווייתה תתקיים היום ב-11:00 בבית העלמין ברחוב קלאוזנר ברעננה.
אורי ארזי, חברה, שיתף: "מיכל שימשה כיועצת תקשורת עד יומה האחרון. ביחד זכיתי לנהל איתה קמפיינים מרתקים ומוצלחים. הייתה זו חוויה לשנינו. למרות גילה המתקדם הייתה מחלוצות הדיגיטל ושימשה דוגמא ומופת לחריצות, מקצועיות, דבקות במטרה, אכפתיות לצד חוש הומור. הייתה גם לוחמת צדק עם תודעה חברתית גבוהה. גויסה לעמותת אומץ – למען שלטון תקין ולחמה בשחיתות. אהבתי אותה. השיחות הרבות עמה יחסרו. זו אבדה קשה למשפחתה – לבנים אוהד ואלעד, ולמאות חבריה ומכריה, וגם למשפחתי. נלווה אותה למנוחת עולמים ביום א', יהי זכרך, מיכל יקירתי ברוך. ת.נ.צ.ב.ה"
משפחתה של מיכל פרסמה הודעה: "משפחה חברים ומכרים יקרים. בהלם ובתדהמה אנו מודיעים על לכתה בטרם עת של אימנו מיכל אדר שנפטרה במפתיע בשנתה בלילה שבין יום רביעי לחמישי (ה-21.10) ללא כל תכנון, הנחיה או הודעה מוקדמת. תודה על החיזוקים, אלעד ואוהד הבנים".
ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, ספד למיכל ז"ל: "מיכל אדר, אשת התקשורת והיועצת הפוליטית ששרדה את חטיפת מטוס אל-על הלכה לעולמה. מותה הפתאומי של מיכל אדר הותיר רבים ממכריה וידידיה הלומים וכואבים, מחר תתקיים הלווייתה, כשמאות רבות של אנשים צפויים ללוותה בדרכה האחרונה. מיכל הייתה אישה מיוחדת עם אישיות קורנת ומעוררת כבוד והערכה. אנו שולחים תנחומים מכל הלב למשפחתה. יהי זכרה ברוך".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרה של מיכל ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר