הריסת מבנים בלתי חוקיים ברעננה, צילום דוברות העירייה

נהרסו מבנים בלתי חוקיים שניבנו על קרקע חקלאית מול הפארק

מדובר במבנים רבים שהוקמו ללא היתר על פני שטח של כ-18 דונם, על קרקע חקלאית השייכת לכ-50 בעלי מקרקעין

פורסם בתאריך: 9.11.21 07:44

מבנים בלתי חוקיים שהתפרסו על פני שטח רחב מול פארק רענה, נהרסו על ידי כוח רב אגפי של גורמי האכיפה העירוניים יחד עם המשטרה. מדובר במבנים רבים שהוקמו ללא היתר על פני שטח של כ-18 דונם, בקרקע חקלאית השייכת לכ-50 בעלי מקרקעין.

הבנייה הבלתי חוקית אותרה במבצע משולב שהתקיים לפני כשנתיים בעיר (ינואר 2020), לאיתור עבריינות, לרבות עבריינות בנייה, בעקבותיו התנהל ההליך המשפטי הממושך שכלל פנייה לכל הנוגעים בקרקע ובסיומו בהחלטת בית המשפט, הועבר צו הריסה למבנים. הליך אכיפת הצו בוצע בהובלת משטרת כפר סבא בפיקודו של סנ"צ שרון מנור, ונקודת המשטרה ברעננה, בפיקודה של פקד בת-אל סעאת בושרי, וכלל גורמי הביטחון והאכיפה העירוניים.

הבוקר, 8.11.21, לאחר הודעה שהועברה מראש לכל בעלי המקרקעין והנוגעים בדבר, והעברת צו ההריסה על ידי המשטרה מבעוד מועד, החל מבצע ההריסה, בהובלת המחלקה לפיקוח על הבנייה בעיריית רעננה.

ראש העירייה חיים ברוידא אמר: "בנייה בלתי חוקית הינה אחת הרעות החולות ברשויות המקומיות, המסבה נזק ממשי והפרה של הסדר הציבורי ועקרונות שלטון החוק. אנו מברכים על המבצע המשולב שהובילו גורמי האכיפה העירוניים, ומחלקת הפיקוח על הבנייה, ומודים למשטרה על הסיוע ועל שיתוף הפעולה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר