חולדות ברעננה, צילומים באדיבות התושבים

תלונות רבות על חולדות ברעננה: צפו בסרטונים שצילמו תושבים

"הילדים פוחדים לרדת למטה", מציין אחד התושבים, שרבים מהם מתלוננים על טיפול לקוי בבעיה. אחת התושבות פרסמה סרטון של חולדה בשרותים תחת הכותרת: "לא לבעלי לב חלש"

פורסם בתאריך: 9.11.21 16:46

מכת חולדות: תושבים ברחוב שברץ וברחובות נוספים ברעננה מתלוננים על מכת חולדות להערכתם עקב פרויקט תמ"א שמתקיים בסמוך. לטענתם כבר כמה חודשים שהם וילדיהם חיים בפחד ולא יודעים מה לעשות ואיך להתמודד עם התופעה, מאחר וכאשר הם פונים לעירייה ומתלוננים על המטרד, אומרים להם ש"אין מה לעשות".

בשיחה עם צומת השרון מספר ניסים, תושב הרחוב, על התופעה: "מדובר בבעיה תברואתית חמורה. אנחנו וגם הילדים ממש חוששים להסתובב ברחוב. בכל יום שאני חוזר הביתה אני רואה את החולדות מסתובבות בהמוניהן. יש לי חמישה ילדים והם מפחדים לרדת למטה לבד, ללכת לבית ספר לבד ולא מוכנים להיכנס לחדר האשפה לזרוק זבל מחשש שיפגשו חולדות בדרך", אומר ניסים.

צפו בסרטונים של חולדות שצילמו תושבים:

לדבריו, גם פניות חוזרות ונשנות לעיריית רעננה ולמוקד העירוני לא הועילו במציאת פתרון לסוגייה. "התקשרנו לעירייה, למוקד, לראש העיר ולסגנו והם טענו שהם לא יכולים לעשות כלום", הוא מציין ומוסיף: "ביקשו שנתקשר רק אם יש חולדות מתות ואז יגיעו לפנות. אמרו לנו שבגלל התמ"א אין מה לעשות וש'אלה החיים'. אבל אלה לא חיים. למה מחכים? שהחולדות יכנסו לבתים? שמישהו יפגע?"

ניסים אף כתב על הנושא פוסט ברשת החברתית, שגרף עשרות תגובות מזדהות של תושבים. בין היתר כתב כך: "פלישה של חולדות ברחוב שברץ. התקשרנו לעירייה … שום דבר לא משתנה … די יש עשרות כאלה הילדים מפחדים כבר לא יוצאים לבד. כבר כמה שבועות ככה ושום דבר לא זז".

בין התגובות שקיבל חלקן מזדהות וחלקן ציניות ונכתבו בהומור מהול בעצב: "אם אני יוצאת מהבית ורואה פחות מ-3 חולדות, זה נחשב 'יום יבש לחלוטין'", כתבה אחת המגיבות והוסיפה: "בערבים יש להן משחקים משפחתיים, מרוצים, ארוחת ערב חגיגית בפחים. אז זה כבר לא יום יבש, רואים 6-10 בו זמנית". תושב אחר הציע להביא למקום חתולים, אך נענה כי מגודל החולדות החתולים יברחו בעצמם.

תושבת אחרת ציינה שמדובר ב"סכנת נפשות" כיוון ש"החולדות 'שמטיילות' ברחוב, מסתתרות מתחת למכוניות חונות, נהנות גם בחדרי המדרגות, נכנסות לדירות דרך החלונות והעירייה לא מטפלת בכך. פניתי עם תמונות וסרטונים יותר מפעם אחת ועונים שיטופל … בינתיים הן מתרבות. עשיתי הדברה, אבל הטיפול צריך להיות רחב יותר".

חלק מהתושבים ציינו כי המצב דומה גם בגינת המשחקים שברחוב: "הגינה מלאה, חולדות מטפסות על הנדנדות!! משחקות תופסת עם הילדים. מזעזע!". וחלק ציינו כי אצלם נכנסו חולדות גם לבתים. "תגידו תודה שזה רק ברחוב ולא אצלכם בבית … רחוב קרן היסוד … הביוב מלא … "ציינה אחת ואל תגובתה צירפה סרטון שצילמה אצלה בשירותים עם הכותרת "לא לבעלי לב חלש".

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מודעת לנושא, ולרגישות הקיימת במקטע הרחוב המדובר. בהובלת מחלקת התברואה מבצעת העירייה באופן רציף פעמיים בשבוע הדברה במערכות הביוב במקום, וכל פניית תושבים בנושא נענית ומטופלת באופן מיידי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תושבת שהשלימה עם המכה

    אין מה לעשות ובלבד שלא לפחד כלל.בואו תראו איזה מכה בראש העין עם החולדות.העיריה מנסה להדביר ללא הצלחה.והם באים בלהקות .והם כאלה גדולים.והתושבים לומדים להשלים עם הגזירה הזאת ולחיות איתם בשלום.

  2. שלמה

    אפשר לקנות אצל מומי ברחוב הנגב מלכודות
    ורק לידיעה החולדות מפחדות מבני אדם הרבה יותר ממה שבני אדם מפחדים מהחולדות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר