הפגנה נגד נפתלי בנט ברחוב ירושלים ברעננה צילום באדיבות התושבים (מתוך סרטון)

"הילדים לא נרדמים". מיקום חדש ברעננה להפגנות נגד בנט, צפו

תושבים משכונת רום 2000 מתלוננים על מטרדי רעש גדולים במיקום החדש של ההפגנות נגד ראש הממשלה. "אני לא מבינה איך נותנים אישור להפגין באמצע שכונת מגורים", אומרת תושבת המתגוררת בסמוך

פורסם בתאריך: 15.11.21 08:45

תושבים משכונת רום 2000 ברעננה מתלוננים על כך שהם חשים מופקרים נוכח ההפגנות שמתקיימות נגד ראש הממשלה נפתלי בנט בסמוך לבתיהם, ובגלל הרעש והמטרד שהן גורמות. התושבים מציינים שמדי שבוע, שלוש פעמים בשבוע, הם סובלים משעות של צרחות, מוסיקה וקללות בקולי קולות בשל ההפגנות. לטענת התושבים ההפגנות מתרחשות דווקא בשכונה המערבית. "אנחנו גרים כמה רחובות מהמקום והילדים לא מצליחים להירדם, גם כשכל הבית מוגף", אומרת בתסכול תושבת השכונה.

ההפגנות מתקיימות ברחוב ירושלים. לדברי אותה תושבת, המפגין מגיע שלוש פעמים בשבוע, בימים שלישי, חמישי ושבת החל משעה 17:30 כשהוא מצוייד במגאפון ורמקולים, ובמספר פעמים הצטרפו אליו עשרות תומכים במחאה. "ההפגנות הן ברחוב ירושלים ליד הסופר פארם. השכונה שלנו נמצאת מעבר לכביש והרעש בלתי נסבל", היא אומרת.

פניתם למוקד העירוני או למשטרה?
"התלוננו שוב ושוב, גם לראש העיר, אבל לא עושים כלום כי יש לו אישור להפגין. בנתיים אנחנו תושבי השכונה סובלים כבר מספר חודשים. אני לא מבינה איך נותנים אישור להפגין באמצע שכונת מגורים".

עוד טוענים הדיירים כי בשבועות האחרונים הצטרפו לאותו מפגין, מפגינים נוספים. "הם מתחילים כשנהיה חשוך ואתמול אחרי עשרות טלפונים למשטרה סיימו ב-11 בלילה," אומרת התושבת.

מדוברות העירייה נמסר: "התלונות שבנדון התקבלו במוקד העירוני, והופנו באופן מיידי לטיפול גורמי החוק והאכיפה. עיריית רעננה רואה חשיבות עליונה בשמירה על הסדר הציבורי ומניעת כל פגיעה בשגרת חיי התושבים, לרבות מפגעי רעש".

המפגין המרכזי אמר לצומת השרון: "אני יוצא למחות למען הדמוקרטיה ולמען עם ישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיהנו מאותם דברים שנתניהו ושכניו נהנו בבלפור.
    אציתם, תושבי השכונה, ראש ממשלה משלכם? תהנו מכל העוגה, גם מהחלקים הלא מוצלחים שלה. בעצם מכל העוגה הנכלולית הזו.

  2. אא

    זה המציאות שיצרו כת רק לא ביבי והדגלים השחורים, מי שלא התלונן ואפילו תמך בהפגנות נגד ביבי מגיע לו עכשיו לסבול. ומי שהתנגד גם וגם – באסה.. כולנו נדפקנו מההתנהגות הבזויה של השמאל שיצרה מציאות של חוסר סובלנות.

  3. בבלפור היה גם שכנים

    בבלפור היו גם שכנים שסבלו אמרת בשם הדמוקרטיה זכות הציבור להפגין

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר