המפגש עם הכלבה שנגנבה בתחנת טייבה, צילום באדיבות המשטרה

צפו באיחוד המרגש: הגנב נתפס והכלבה הושבה לבעליה

הגנב נתפס בתוך זמן קצר כשהוא הולך עם הכלבה הגנובה בכביש 57, בעקבות דיווח של אזרח עירני

פורסם בתאריך: 18.11.21 15:00

צפו באיחוד המרגש של הבעלים עם כלבתם האהובה שנגנבה והוחזרה על ידי שוטרי תחנת משטרת טייבה: משטרת ישראל הגישה היום כתב אישום מזורז נגד תושב שטחי הרשות הפלסטינית בגין חשד לגניבה של כלבה מתוך חצר בית באבן יהודה. ע"פ כתב האישום, בתאריך 17.11 נכנס הנאשם בן 36 לחצר בית המשפחה באבן יהודה וגנב מתוכה את כלבת המשפחה – בלו. המשטרה ביצעה סריקות ובעקבות דיווח של אזרח עירני שראה אדם ההולך עם כלב הקשור בחבל מאולתר על כביש 57 לכיוון מזרח, שוטרי תחנת משטרת טייבה ערכו סריקות באזור וכעבור מספר דקות איתרו את הנאשם.

בתחילה טען הנאשם בפני השוטרים כי הכלב שלו וכי הוא מתגורר בקלנסווה. בזמן שהשוטרים פעלו על מנת לאמת את גרסתו החל הנאשם בבריחה אולם בתום מרדף קצר הצליחו השוטרים לעצור אותו. ברור קצר העלה כי הכלבה נגנבה כמה שעות קודם לכן מבית המשפחה שהתרגשו עד מאוד לשמוע כי המשטרה עצרו את הנאשם ומצאה את כלבתם האהובה. על אף שהיה מדובר בפרידה של כמה שעות בלבד, איחוד הבעלים עם הכלבה, היה מרגש ביותר.
משטרת ישראל חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון, הגישה היום כתב אישום מזורז נגד הנאשם בעבירות של גניבה, הסגת גבול פלילי והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורי

    זה קרה בעוד הרבה מקומות…גונבים כלבים מחצרות למלחמות כלבים.
    גם אם יש שער נמוך הגנבים נכנסים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר