רחוב אחוזה ברעננה, צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה ברעננה, צילום עזרא לוי

בת מאה: חגיגות יום ההולדת של רעננה יתחילו בפסטיבל האור

רעננה תציין מאה שנה לקיומה באירועים שונים במהלך השנה הקרובה, וגם עם לוגו חדש ובול ייחודי

פורסם בתאריך: 23.11.21 08:26

עיריית רעננה פותחת את חגיגות מאה השנה לעיר. פסטיבל האור שיתקיים בחנוכה, יפתח את אירועי המאה לעיר, שיכללו בין היתר מופעים, אירועי ספורט, אירועים מוסיקליים, ועוד. לרגל המאורע, התחדשה העיר בלוגו חדש שילווה את החגיגות, ובשיתוף השירות הבולאי יונפק בול ייחודי לרעננה. את הבול אייר המאייר אבי כץ, יליד רעננה, בשיתוף המעצבת איילת איילת.

פסטיבל האור יתקיים בחג החנוכה ברחוב אחוזה בעיר. הפסטיבל, הפתוח לציבור הרחב, יתקיים בימים רביעי חמישי, 1-2.12.2021, בשעות 18:00-22:00, לאורך רחוב אחוזה מפינת קזן עד בן גוריון. לרגל האירוע, ילבש רחוב אחוזה חג, עם שלל מיצגים, מופעי רחוב, נגנים ורקדנים, תוך אינטראקציה עם הקהל ובאווירה קהילתית.

טקס פתיחת הפסטיבל ייערך ביום רביעי 1.12.21, בשעה 19:00, בסמוך למדרגות בניין העירייה ברחוב אחוזה 103. אל הפסטיבל, יתווספו אירועים ופעילויות לחג בהם סיור עששיות, סדנאות יצירה, אירועי הדלקת נרות, הצגות ומופעים, אירועים לנוער, אירועי ספורט ושחייה, אירוע רכיבה על אופניים ועוד.

 

לכבוד חגיגות המאה יתקיימו אירועים שונים לאורך השנה הקרובה, בהם אירועי מוסיקה, ספורט, מצעד דגלים חגיגי, מסע רכיבה, קונצרטים, פסטיבל מחולות, אירועי קיץ ועוד. בין אירועי הדגל: תערוכת "רחובות מספרים", כמאה שלטים שייפרשו ברחבי העיר עם תמונות וצילומים מימי ראשית המושבה, המספרים את סיפור הפיכתה של רעננה לעיר ויהפכו את רחוב אחוזה כולו למוזאון במרחב הציבורי.

ראש העירייה, חיים ברוידא: "קשה להאמין, אבל חלפו 100 שנה מהיום בו עלו על הקרקע חלוצים שהגיעו מארה"ב במטרה לעבד את האדמה ולבנות את העיר והארץ. מאה שנים חלפו והעיר עודה צעירה ורעננה, עם רוח חדשנות, בנייה, יזמות וחינוך פורץ דרך – ומעל לכל מציעה לתושביה איכות חיים שאין כמותה בישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר