הימורים, משחק קלפים, אילוסטרציה Allaserebrina - depositphotos.com

החובות נרשמו במחברת: הימורים בלתי חוקיים נחשפו בדירה ברעננה

כתב אישום הוגש נגד תושב העיר שארגן הימורים בדריה ששכר. המשתתפים חויבו בסכומי מינימום

פורסם בתאריך: 1.12.21 08:23

תושב רעננה בשנות השלושים לחייו מואשם בארגון ועריכת משחקי הימורים וכן החזקת מקום להימורים והגרלות בעיר. משטרת ישראל הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד האיש, לאחר שנתפס מקיים משחק אסור בדירה ששכר. על פי כתב האישום, במועד הרלוונטי לכתב האישום, שכר התושב דירה ברחוב יהודה עמיחי ובה ארגן משחקים אסורים. בתאריך 21.5.2020 בשעה 17:30 או בסמוך לכך, ארגן בדירה משחקים בהם עשוי אדם לזכות בכסף או בטובת הנאה לפי תוצאות המשחק והתוצאות תלויות בגורל יותר מאשר בהבנה או ביכולת.

בכתב האישום נטען כי האיש גבה סכומי כסף משחקנים שהיו בדירה ונתן להם בתמורה אסימונים להימורים, קלפים למשחק, כיבוד ושתייה וכן פדה סכומי זכייה. כאשר סכומי הכסף ההתחלתיים אותם גבה היו בין 400-500 שקלים כמינימום על מנת להיכנס למשחק, ובנוסף סכום הימור מינימלי שהיה בין 5-10 שקלים. בהמשך נטען כי במידה ושחקן הפסיד במשחק ולא היה ברשותו כסף מזומן, סכום ההפסד נרשם על ידי הנאשם במחברת ייעודית והשחקן היה מחויב להשיב לאיש את הסכום.

עוד נטען בכתב האישום כי בחיפוש בדירה, על פי צו בית משפט, נמצא כי האיש החזיק במקום ציוד המשמש לעריכת משחקים אסורים כגון: שולחן המשמש להפעלת משחקי הימורים, 38 חפיסות קלפים וקלפים בתפזורת, קופסת אסימונים להימורים ואסימונים בתפזורת, מחברת רישומים וכן סכומי כסף גבוהים – 4,000 שקלים בשטרות, 1,500 דולר שהסתיר מתחת לדלי צבע במרפסת הדירה, 6,300 שקלים בקערה במטבח הדירה ועוד כ- 15,400 שקלים בתוך תיק צד שחור השייך לו.

במעשיו המתאורים בכתב האישום ארגן וערך הנאשם משחק אסור וכן החזיק או ניהל מקום משחקים אסורים, או מקום לעריכת הגרלות או הימורים. המשטרה הודיעה כי ישנה אפשרות לפיה תעתור התביעה למאסרו בפועל של האיש וכן כי תבקש לחלט את הרכוש אשר שימש לביצוע העבירות המיוחסות לו: כלל הכספים שנתפסו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנא אנא

    והתוצאות תלויות בגורל…פוקר , רק בישראל החשוכה, נחשב משחק מזל. כמה טמטום :((

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר