אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com

תושב העיר שכח את הטאבלט בסופר, זה נגמר בכתב אישום

אישה הגיעה לחניון הסופר ברעננה כ-45 דקות אחרי שהתושב עזב את המקום. הטאבלט היה ברשותה כשבועיים עד שאותרה

פורסם בתאריך: 12.12.21 07:16

תושב רעננה שיצא לערוך קניות בסופר שכח את מכשיר הטאבלט שלו בעגלת הקניות. אישה שהבחינה במכשיר החליטה לקחת אותו לרשותה, וכעת היא מואשמת בגניבה. בשבוע שעבר הגישה משטרת ישראל כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא, נגד האישה, תושבת רמת גן, בשנות ה-40 לחייה, בגין גניבה, לאחר שכאמור, גנבה מכשיר טאבלט השייך לתושב העיר.

על פי כתב האישום, בחודש יולי אשתקד, ערך התושב קניות בסופר "רמי לוי" ברחוב החרושת ברעננה ולאחר שסיים לערוך את הקניות יצא אל החניון הסמוך, הכניס את הקניות לרכבו ובתוך כך שכח את מכשיר הטאבלט שלו על מושב התינוק בעגלת הקניות, נכנס לרכבו ונסע מהמקום.

בכתב האישום נטען כי כעבור כ-45 דקות, הגיעה האישה עם רכבה לחניון הסמוך למקום, במטרה לערוך קניות, יצאה מהרכב ולקחה את עגלת הקניות בה השאיר התושב את מכשיר הטאבלט, תוך שהיא מבחינה במכשיר.

בהמשך כתב האישום נטען עוד כי האישה נכנסה לסופר, ערכה קניות ובסיום יצאה עם הקניות ומכשיר הטאבלט, הכניסה אותם לרכבה ונסעה מהמקום. בנוסף, נטען כי האישה החזיקה במכשיר במשך תקופה של כשבועיים ומבלי שניסתה לאתר את בעליו, עד שאותרה. במעשיה נטלה ונשאה רכוש, ללא הסכמת הבעלים, במרמה וללא תביעת זכות בתום לב, כשהיא מתכוונת לשלול אותו שלילת קבע.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תמר

    ברעננה נהוג להחזיר אבידות. במיוחד דברים בעלי ערך. היא מרמת גן.

  2. אות

    אצל חרדים באמת זה לא היה קורה היו עושים מיד מצוות השבת אבידה בשביל זה יש יהדות

  3. צחי

    במה האישה אשמה בדיוק גנבת היא לא אי אפשר לכפות על מישהו להחזיר אבדה

  4. אליהו1

    נכון. הטאבלט הוא אבידה שיש לה סימן (התוכן שבטאבלט) וממילא מי שלא מחזיר גונב את האבדה. אבל יכול להיות שהטאבלט ננעל עם סיסמה והיא לא יכלה לאתר את בעל הטאבלט, אבל היה לה לפרסם ברמי לוי שמי שאיבד טאבלט יכול לקבלו על פי סימנים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר