עדן שהותקף על ידי עובדים באתר, צילום מתוך פוסט בפייסבוק פורום תושבים רעננה, פרסון לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים

שני מסגרים יהודים הותקפו על ידי פועלים ערבים באתר בנייה ברעננה

אמו של אחד המותקפים: "זה פשע שנאה שחבל על הזמן". המשטרה: "מדובר בקטטה בין פועלים באתר בניה על רקע שימוש במעלית"

פורסם בתאריך: 6.12.21 14:20

פשע שנאה או סכסוך עבודה? פועלים תקפו את עדן (24) והיימן (22) באתר בנייה בו הם עובדים ברעננה. השניים, צעירים ממשפחות שומרות מסורת, מתגוררים בגוש עציון, ומועסקים כמסגרים באתר הבנייה, נפצעו אתמול, ראשון, על ידי עשרות פועלים ערבים העובדים באותו אתר. המשטרה: "מדובר בקטטה על רקע שימוש במעלית".

את האירוע פרסם אחד הגולשים בדף הפייסבוק 'פורום תושבים רעננה'. בשיחה עם צומת השרון, אומרת אימו של עדן, שריתי סקויאר כי המשפחה והקרובים עדיין המומים: "הם ניצלו בנס, באותה מידה זה יכול היה להסתיים אחרת לגמרי", היא אומרת ומסבירה כי בנה והחבר העובד עימו, מועסקים באתר של חברת אמדוקס ברעננה ומתקינים מטבחים, אלא שאתמול הם הותקפו על ידי פועלים אחרים המועסקים באותו אתר בעזרת כלי עבודה כגון מוטות, לומים, מעדרים ועוד. "הם העיפו לו את הקסדה ופגעו לו בראש. כאשר הוא התמוטט על הרצפה, החבר קרא למנהל העבודה שהציל אותם" אומרת האם.

מה מצבם של בנך ושל חברו עכשיו?
"בית החולים לא רצה לאשפז את עדן בגלל הקורונה, אבל הוא צריך להיות בהשגחה צמודה של 48 שעות. ה-סי.טי שלו יצא בסדר, אבל יש לו בלאק אאוטים והוא לא זוכר הרבה דברים, אז יש חשד לזעזוע מוח. כרגע הוא ישן. פתחו לו את הראש בכמה מקומות, הדביקו, תפרו ושמו סיכות בכמה מקומות, עשו לו תפרים וחבישות גם ביד, ויש לו מכות יבשות בכל הגוף. רוצים שהוא יגיע להמשך עדויות במשטרה, אבל כרגע הוא צריך להיות בהשגחה ולא יכול להגיע. החבר עם מכות יבשות בכל הגוף ודקירה בגב שנתפרה. הוא השתחרר לפני עדן".

האם מסבירה כי היא עובדת כמטפלת ולכן ניסתה אמש לדובב את בנה וחברו על שארע. "ניסיתי לדובב את עדן קצת אתמול, אבל הוא לא זכר הרבה. לעומת זאת החבר סיפר שברגע הראשון הוא נכנס להלם ואז הוא התעשת וקרא למנהל העבודה שיבוא" היא אומרת.

לדברי האם, מדובר בפשע שנאה ולא בסכסוך עבודה כפי שעולה מחלק מהטענות. "הם עובדים שם כבר תקופה ולכן לא ברור מה קרה פתאום, שדווקא עכשיו תקפו אותם. מעצבן אותי שאומרים שזה סכסוך עבודה, כי זה פשע שנאה שחבל על הזמן. אני לא אדם פוליטי ולא שומעת חדשות, אנחנו חיים באזור שבו ערבים ויהודיים חיים ועובדים ביחד, לכן ההלם גדול. מדובר פה בשנאה עיוורת עם פתיל קצר, שרק מחכה למשהו קטן כדי להתפוצץ".

מהמשטרה נמסר: "מדובר בקטטה בין פועלים באתר בניה על רקע שימוש במעלית. היו מספר מעורבים בקטטה שנפגעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול בביה"ח. היום המשטרה תמשיך בגביית עדויות ובחקירת המעורבים".

# התמונה פורסמה על ידי אחד הגולשים בפוסט בנושא בדף נהפייסבוק פורום תושבים רעננה ומפורסמת לפי סעיף 27א' בחוק זכויות היוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותה נשמח אם תעדכנו אותנו במייל [email protected]


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. יהודי

    סכסוך מעלית…תגידו, אתם חושבים שכולם מטומטים ? מדובר על ניסיון רצח נגד יהודים על ידי אספסוף. העם רוצה ביטחון לא סיפורים !!!

  2. פרח

    כואבת את תחושת הזלזול מהמשטרה שאמורה להגן על הנפגעים מגינה בברירת מחדל שלה על הפוגעים.

    רפואה שלמה ומהירה!

  3. בוננזה

    לא קטטה ולא נעליים, זו היא רק שפת התשקורת הצבועה, (כמו בזמן פרעות תשפ"א בערים המעורבות). זה היה לינץ' לכל דבר, והפעם ברעננה, לא רחוק מבית רוה"מ. ואם לא ערוץ 14, אף ערוץ תשקורת אחר לא מצייץ.

  4. אור הנר

    גם על אדמת ארץ ישראל הם רוצים לשלוט מעלית או לא מעלית לפטר אותם

  5. משה

    מטורף. כך היו מגיבים במשטרה אם היו יהודים מותקפים. בשביל מה ללכת לצבא . המדינה מגינה על יהודים הרבה פחות מארופה כיום. ושם לא עושים צבא.

  6. אהוד ברח לי

    תקיפה על רק לאומני אחד שיודע אפילו התוקפים מדברים ביניהם על תקיפת היאהוד עם אתי חפירה מעדרים לומים אכזריות של אסלאם קיצוני

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר