אילוסטרציה שיק, צילום lunamarina depositphotos.com

אינסטלטור פתח סתימה בבית קשישה בעיר, גנב ממנה שיק והפקיד אותו

הקשישה, שסובלת ממוגבלות, ביקשה ממנו למלא בעצמו שיק על סך 700 שקלים לצורך התשלום עבור העבודה שביצע, והוא ניצל זאת וגנב ממנה שיק נוסף

פורסם בתאריך: 14.12.21 09:04

ניסיון עוקץ ברעננה: אינסטלטור שהגיע לתקן סתימה בביתה של קשישה בעיר מואשם כי גנב ממנה שיק, זייף את חתימתה, וניסה להפקידו במטרה להרוויח 11,500 שקלים על חשבונה. בשבוע שעבר הגישה הפרקליטות כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא נגד האינסטלטור בגין גניבה, זיוף בכוונה לקבל דבר וניסיון קבלת דבר במרמה.

על פי כתב האישום, לפני כשנתיים, עבד האיש, בשנות השלושים לחייו, כאינסטלטור עצמאי והיה בעליו של עסק בתחום. בתאריך 6.12.19, יצרה עימו קשר קשישה תושבת העיר וביקשה שיגיע לביתה ברחוב הכרמל ברעננה על מנת לתקן סתימה בכיור המטבח בביתה.

לאחר ביצוע התיקון, סיכמו השניים כי הקשישה תשלם עבור התיקון 700 שקלים באמצעות שיק ועוד 300 שקלים במזומן. מאחר והאישה הינה נכה עקב אירוע מוחי שעברה, היא מסרה לאינסטלטור את פנקס השיקים שלה וביקשה ממנו למלא בעצמו את פרטי המוטב והסכום בשיק המיועד אליו, והיא רק תחתום עליו, וזאת מאחר והיא מתקשה לכתוב בעקבות מצבה הבריאותי.

 

בהמשך כתב האישום נטען כי בהתאם לבקשתה, מילא האינסטלטור את השיק על סך 700 שקלים והקשישה חתמה עליו. אלא שבהמשך לכך, כאשר פנקס השיקים היה ברשותו, נטל האינסטלטור שיק נוסף וזאת מבלי ידיעתה או הסכמתה של הקשישה. על השיק רשם האינסטלטור את שם בת זוגו כמוטב, תאריך פירעון ל-15.12.19 ואת הסכום על סך 11,500 שקלים וכן חתם בשמה של הקשישה באופן הנחזה להיות בסמכות כדין.

בסיכום כתב האישום נטען עוד כי במועד שאינו ידוע, מסר האינסטלטור את השיק לזוגתו וביקש שתפקיד אותו בחשבון הבנק שלה. ביום 16.12.19 הפקידה בת הזוג את השיק המזויף בחשבונה עבורו. אלא שלמחרת בוטל השיק, לאחר שהבנק פנה בבירור לקשישה וזו מסרה כי מדובר בשיק גנוב. כעת, כאמור מואשם האיש בגניבה, זיוף וניסיון קבלת דבר במרמה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אורח מרעזי

    חלאה ממין האנושי נתנו בו אימון איכסה עלייך אין ברכה ופרנסה בעסק מי שלא אמין וגנב חבל שאת השם שלו לא מפרסמים כולל תמונה

  2. חובה עונש מרתיע

    חובה לפרסם את שמו על מנת שהציבור ילמד מי הוא האיש.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר