מירי פסוב ז"ל, צילום מתוך הפייסבוק של ראש העירייה חיים ברוידא

מצמרר: מירי פסוב נדרסה למוות על ידי בן זוגה, איתן דרייפוס | "לא מבין מה קרה"

בשיחה עם צומת השרון אומר דרייפוס: "לא מובן לי איך היא נפלה מהרכב. בהלוויה לא הורשיתי לשאת הספד, אז אתמול עליתי לקבר, הספדתי אותה ונישקתי את הקבר"

פורסם בתאריך: 14.12.21 18:09

מתבררות נסיבות התאונה הטראגית בה נדרסה למוות ברעננה האמנית מירי פסוב. מתברר כי בן זוגה של פסוב ז"ל, איתן דרייפוס, הוא שדרס אותה בשוגג בתאונה. בשיחה עם צומת השרון מספר דרייפוס בכאב: "הילדים שלה באופן טבעי כועסים עליי, בהלוויה לא הורשיתי לשאת הספד ולהיפרד ממנה, אז אתמול עליתי לקבר, הספדתי אותה ונישקתי את הקבר. אני עדיין לא מעכל את זה, לא הבנתי עד כמה היא הייתה יקרה לי ועד כמה אני אוהב אותה עד שאיבדתי אותה". במשטרה אומרים כי פאסוב ז"ל פתחה את הדלת ונפלה במהלך נסיעה של הרכב לאחור ונפגעה.

הוא מספר כי הוא ומירי ז"ל היו בני זוג בשלוש וחצי השנים האחרונות. "בהתחלה גרנו אצלי ברעננה ובשנתיים האחרונות גרנו אצלה ברמות השבים" הוא מסביר, "ביום שישי היינו מתוכננים לנסוע לטייל בצפון עם עוד שני זוגות, זוג אחד שהיה אמור להגיע עצמאית ברכב משלו וזוג נוסף שאנחנו נסענו לקחת. אני נהגתי ברכב הקיה של מירי ומירי ישבה לידי". בימים שמאז התאונה צצו מספר תאוריות לגבי התאונה, באחת מהן נטען כי מירי ז"ל פתחה את הדלת כדי להחליף מקומות עם בן הזוג ולנהוג במקומו. באחרת נטען כי מירי בדיוק יצאה מהרכב והתכוונה לחצות את הכביש, אבל לטענת בן זוגה, באף אחת מהגרסאות הללו אין אמת. "אין לי מושג למה זה קרה או איך זה קרה מבחינה טכנית, על פניו לא הייתה לה שום סיבה לרדת מהאוטו או לפתוח את הדלת", הוא טוען, "היא בכלל הייתה אמורה להיות חגורה כי הגענו מרמות השבים, מרחק 10-15 דקות נסיעה ממקום התאונה. לא מובן לי וכנראה לא יובן לי בחיים, איך היא נפלה מהרכב".

בין היתר אומר דרייפוס כי הוא זוכר את רגע הנפילה, אבל לא מצליח להבין מה בדיוק ארע שם. "אני זוכר שהיא פתאום התקפלה כלפי מטה ונפלה מחוץ לרכב", הוא אומר, "באותו הזמן כנראה הייתי בנסיעה מאוד איטית, כי הגעתי לסוף רחוב הבנים והתכוונתי להסתובב לרחוב אופסרטרלנד. רואים זאת גם בצילומים של המשטרה. פתאום בבת אחת רואים שאני נוסע רוורס, נעצר, יוצא מהרכב ועובר לצד של מירי. אני זוכר שראיתי את מירי שכובה על הרצפה לצד הרכב ולא מתחתיו. ממה שהבנתי הגלגל עלה לה על הראש והצוואר, והיא נהרגה במקום. הספקתי לראות אותה ממש לרגע ואז הרחיקו אותי מהמקום. תוך שתי דקות הגיעה גם ניידת משטרה והכניסו אותי לתוכה, עברתי בדיקות בבית חולים, בדיקות דם ולאחר מכן לקחו אותי לחקירות במשטרת כפר סבא".

על פי חקירת המשטרה, בתאריך 10.12.2021 בשעה 12:00 לערך, התרחשה התאונה ברחוב הבנים פינת אופסטרלנד ברעננה. לדברי המשטרה מהנסיבות עולה כי "רכב נהוג על ידי יליד 1946 תושב רמות השבים, נסע לאחור ובמהלך הנסיעה לאחור זוגתו ילידת 1951 תושבת רמות השבים שישבה מימינו פתחה את הדלת ונפלה כלפי חוץ. תוך כדי המשך נהיגתו לאחור פגע בה. כתוצאה מהפגיעה נפגעה הנוסעת באורח אנוש ונקבע מותה בזירה. נגבתה עדותו של הנהג הפוגע. וחקירת התאונה מתנהלת ביחידת בוחני התנועה של מרחב שרון".

כזכור, בתאונה עליה דיווחנו כאן בסוף השבוע, שאירעה ביום שישי האחרון בצהריים, נהרגה מירי פאסוב ז"ל. איציק והבה, חובש בכיר של איחוד הצלה, מסר לאחר האירוע כי: "למרבה הצער נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. מדובר בהולכת רגל שנפגעה מרכב".

יהודה אדלשטיין ואריה מנדלבאום, מתנדבי זק״א רעננה שטיפלו בזירה: ״מדובר בהולכת רגל כבת 70 שנפגעה מרכב, כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת על מקטע מעבר החצייה בכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, עוצמת הפגיעה הייתה קשה וקטלנית. לצערינו פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק״א צוות מרחב שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

חובש בכיר במד"א, יוסי ויצ'נר, סיפר: "הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לרכב כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

אמש, שני, ליוו אותה מאות חברים ובני משפחה בדרכה האחרונה, בבית העלמין כפר נחמן ברעננה.

בני המשפחה יושבים שבעה ברחוב האקליפטוס 7, ברמות השבים.
מירי פסוב ז"ל הותירה אחריה בת ושני בנים.

יהי זכרה ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

קיראו גם:

"קשה היה להתעלם מהנוכחות שלה". האמנית מירי פסוב נהרגה מפגיעת רכב


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר