רחוב אחוזה, צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה, צילום עזרא לוי

עיריית רעננה תעניק עדיפות להריסה ובנייה על פני תמ"א 38

העירייה תקדם פרויקטים כאלה בעדיפות גבוהה, זאת במסגרת הסכם שיתוף פעולה עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית

פורסם בתאריך: 30.12.21 07:50

עיריית רעננה הודיעה על קידום תוכנית התחדשות בניינית עירונית, בשיתוף פעולה עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. התוכנית תאפשר קיום פרויקט התחדשות בניינית בעיר, ללא תלות בהיתכנות פרויקטים מכוח תמ"א 38 במדינה, תוך תיעדוף פרויקטים של הריסה ובנייה. זאת לאור חתימת הסכם שיתוף פעולה עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, במסגרתו מקדמת העירייה הריסה ובנייה, כחלופה לפרויקט תמ"א 38.

במסגרת התוכנית, יקודם בעיר פרויקט התחדשות עירונית, בתכנון מחלקת התכנון והבנייה באגף ההנדסה בעירייה. המהלך יבוצע תוך שיתוף פעולה עם מיטב אנשי המקצוע וצוותי הייעוץ מטעם הרשות הממשלתית להתחדשות בניינית, שיעמדו לרשות העירייה, לתכנון מקצועי, כלכלי וחברתי מיטבי של הפרויקט, לרבות תקצוב של כמיליון שקלים שיוקצה לנושא מטעם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

 

ראש העירייה חיים ברוידא אמר:  "תוכנית תמ"א 38, בהתבססות על פרויקטים מכוח הריסה ובנייה, הוכיחה את עצמה בעיר כפתרון מועדף למשבר הדיור, המציע בנייה יציבה ואיתנה, לצד מענה למצוקת החניה ופתרונות דיור לזוגות צעירים. שיתוף הפעולה עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית יאפשר לנו להבטיח המשך היתכנותם של פרויקטים מכוח תמ"א 38 בעיר גם בעתיד, תוך התבססות על מיטב אנשי המקצוע בתחום התכנון והבנייה, ולהמשיך למנף את ההתחדשות העירונית לרווחת התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר