אלי אלוש (מימין, צילום פרטי) וחיים גולדמן (צילום ירון גרזון)

אלוש התלונן במשטרה נגד גולדמן על איומים. גולדמן: "הוא אינו ראוי לתגובה"

אלוש טוען כי המקרה אירע לפני כשבועיים לאחר ישיבה של ועדת הכספים. "נחצה קו אדום הוא אומר". גולדמן: "לא נותר לי אלא לרחם עליו"

פורסם בתאריך: 30.12.21 16:06

חבר מועצת העיר רעננה, עוה"ד אלי אלוש הגיש תלונה במשטרת כפר סבא כנגד חבר המועצה חיים גולדמן בגין איומים על איש ציבור. "אויימתי ברצח", טוען אלוש, "לא יכול להיות שחבר מועצה יאיים על חבר מועצה אחר וזה יעבור בשקט".

אלוש טוען כי המקרה אירע לפני כשבועיים  לאחר ישיבה של ועדת הכספים. "אחרי הישיבה יצאנו החוצה ואמרתי לו שהוא הצביע בצורה לא תקינה על אחד הסעיפים", הוא טוען ומוסיף, "הוא אמר לי שאני אמצא את עצמי באדמה, אני לא יכול לקחת סיכון, מדובר בחציית קו אדום", טוען אלוש ומציין כי גולדמן נושא נשק.

לדבריו, מעבר לתלונה אותה הגיש במשטרה הוא מתכוון להעלות את הנושא גם כהצעה לסדר היום. "שלחתי מכתב לכל חברי המועצה ואני מתכוון להעלות זאת כהצעה לסדר, שלא לאפשר לאנשים להיכנס עם נשק לישיבות מועצה. בנוסף, לא ייתכן שראש העיר לא מגנה את ההתנהגות הזו". בנוסף, הודיע אלוש ליועצת המשפטית של העירייה, עו"ד תהילה סובל, כי מאז המקרה ובעקבות חשש אמיתי לחייו, הוא נמנע מלהגיע לוועדות בהן משתתף גולדמן.

 

 

במכתב ששיגרה למשטרה, ציינה עורכת דינו של אלוש, עוה"ד לימור הלוי, כי "מרשי חש מאז מאויים ומפוחד וחושש להסתובב לבד בעיר רעננה. לא ייתכן שכתוצאה מחשיפת שחיתות על ידי מרשה הוא יהיה נתון לאיומים".

בתגובה לדברים ציין חיים גולדמן: "אלי אלוש אינו אדם הראוי לתגובה. לצערי, מדובר בפוליטיקאי ששכח דרכו ופועל באופן שיטתי יחד עם סיעת מרצ נגד המגזר הדתי והקהילה בעיר. אלוש אדם שמסוכסך ומצוי בהליכים משפטיים ותביעות בבתי משפט. צר לי שאלוש בוחר לעשות שימוש בהליכי סרק ציניים כנגדי, אולם, כיוון שסיים את דרכו הפוליטית ואיבד כל לגיטימציה ציבורית, לא נותר לי אלא לרחם עליו. כמו במקרים קודמים גם הפעם האמת תתברר במהרה, ויפה שעה אחת קודם".

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות התלונה שהוגשה, המשטרה פתחה בחקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר