המזרקות בנווה זמר. צילום פרטי
המזרקות בנווה זמר. צילום פרטי

תושבי נווה זמר: תכינו את בגדי הים

ועד שכונת נווה זמר מארגן הפנינג ששגוני במיוחד לקראת סיומו של החופש הגדול והחזרה ללימודים

פורסם בתאריך: 23.8.17 19:24

מחר (ה') יתקיים בשכונת נווה זמר הפנינג משפחתי וקהילתי לקראת החזרה ללימודים שמאורגן על ידי הוועד הפעיל של השכונה. ההפנינג יקרא "פעילות מים ובריכות בשכונה" והוא יתחיל בשעה 16:45 ברחבת הסככה שבספורטק.

הפעילות המיועדת לתושבי שכונת נווה זמר נעשית בהתנדבות מלאה על ידי הוועד ומתנדבים מהשכונה וללא גבייה של דמי השתתפות. בנוסף ישתתפו בפעילות מתנדבי נוער מטעם העירייה שיבצעו הפעלת בלונים לילידם במסגרת ההתנדבות שלהם בחופש הגדול. במהלך הפעילות מוזמנת כל משפחה להביא בריכות לא מנופחות בכל גודל, גיגיות, דליים, משחקי בריכה שהילדים אוהבים, בקבוקי מים ריקים, מחצלות, מים, כובע, מצלמה ועוד. כמו כן, כל משפחה תדאג למאכלים ושתייה עבורה.

בשעה 17:00 יתקיים ניפוח בריכות עם מפוח חשמלי והן ימוקמו במדשאה. ב-18:30 תתקיים פעילות אירובית ספורטיבית בשילוב מוסיקה של הורים וילדים במדשאה. ובשעה 19:00 יערך פיקניק מגניב עם פעילות יצירה לילדים.

"הוועד רואה חשיבות עליונה לנושא של קהילתיות ושכנות טובה בשכונת נווה זמר", אומר ערן לוי, דובר וועד השכונה, "לצד כל הפעילויות האחרות שהוועד מבצע בכל הוועדות השונות, ביניהן, תשתיות ובטיחות, שמנו גם דגש מאוד גדול על הנושא החברתי. כחלק מזה יש לנו תכנית עבודה בשיתוף עם מחלקת החינוך והתרבות של עיריית רעננה לקיים פעילויות לכלל תושבי השכונה במהלך כל ימות השבוע. לפני כחודש וחצי ארגנו אירוע ראשון של טיול משפחות להר הזבל. זה היה אירוע שהיו בו קרוב ל70 משתתפים והוא היה מאוד מוצלח. במסגרתו עשינו פעילויות שונות לילדים וקיימנו פיקניק משותף. בנוסף אנחנו מתכננים עוד מגוון רחב של אירועים שיתקיימו במהלך השנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר