אלי אלוש מימין צילום ירון גרזון, לורן עייש משמאל (צילום פרטי

"קורא למלחמה נגדי" | חילופי האשמות בין עייש ואלוש, שאף התלונן במשטרה

החזית הפוליטית בין שני חברי המועצה רותחת. אלוש: "הוא מסית לאלימות, הוא קורא לצאת למלחמה נגדי". עייש: "אני חווה התנהגות בריונית מצידו והוא מחקה אותי בלי להתבייש"

פורסם בתאריך: 2.2.22 07:53

השמצות, האשמות ותלונה במשטרה: חבר מועצת העיר רעננה, עו"ד אלי אלוש, הגיש השבוע תלונה במשטרת כפר סבא כנגד חבר המועצה לורן עייש, בטענה להסתה נגדו ברשת לכאורה. עייש בתגובה מסביר כי קדמו לכך השמצות פומביות כנגדו.

בשיחה עם צומת השרון, טוען אלוש כי חבר המועצה קרא לפעול נגדו במלחמה. "הוא שיתף ל-20 אתרים שונים ואמר שמצווה לצאת נגדי במלחמה בשל היותי רשע שלא תומך בבית ספר חרדי", ציין אלוש, "לורן עייש חזר על איומים חמורים נגדי ואיים בפני כל חברי המועצה כי יפתח במלחמה נגדי. אני מרגיש מאוים ומקבל מיילים וטלפונים מאיימים בעקבות הפוסטים והאיומים המפורשים של עייש".

בדבריו מתייחס עו"ד אלוש, גם לפוסט שפרסם עייש בשבוע שעבר, בנוגע להצבע על התקציב לבית הספר החרדי "חורב" ובו כתב בין היתר: "קיבלתי מייל מאלוש אלי, שבתירוץ של בעיה משפטית, מנסה להסביר מדוע יצביע נגד התקציב המתוכנן להקמת בית הספר הזה!!! שקר!!! בושה… איזה רשע… מסכת מגילה עמוד 6ב כתוב: אסור להתקרב לרשע…אבל במקרה שהוא מסכן את השבת או מתנגד לילדים שלומדים תורה!! אתה חייב לצאת במלחמה נגדו!!! המסר ברור אלי אלוש!!! רשע, לא תמנע את בניית בית הספר "חורב"!!! … לא תמנע מ-600 ילדים ללמוד תורה. תתבייש לך. בושה!!!".

אלא שעייש טוען כי דבריו נבעו מתוך כעס בעקבות התנהגות אותה הוא מכנה "בריונית" מצידו של אלוש. "אני חווה התנהגות בריונית מצד חבר המועצה אלוש כבר תקופה ארוכה", אומר עייש, "פשוט לא רצתי לתקשורת כי זה פוגע בי ובמשפחתי", אמר. עייש טען בית היתר: "הוא מחקה אותי במבטא צרפתי בלי להתבייש כבר מספר ישיבות למרות שאמרו לו שזה חמור. ראש העיר אפילו הוציא מכתב תלונה כנגדו בנושא ואף בישיבת וועדת הכספים האחרונה קרא לי במילות גנאי לא ראויות".

בתגובה לדברים ציין אלוש: "מדובר בטענות קטנוניות ולא ענייניות של אדם מסוכן שמסית לאלימות ומוציא דין רודף על חבר מועצת עיר שבזכותו הוא נכנס למועצה, בדרך של כזב ושקר. הוא מנסה להסית את הדיון. יכול להיות שאמרתי משהו לחבר מועצה שישב לידי, כי נראה לי לא במקום שבזמן זום של ועדת כספים הוא מראה דירה ללקוח, לא מנומס אבל אני ממש לא חושב שזה בר השוואה להסתה חמורה שמגדירה אותי כרשע שנלחם בילדים לומדי תורה וקוראת לצאת נגדי למלחמה, וכל זאת בגין עמדה שאני נוקט כנבחר ציבור. קריאה כזאת לפעולה אנחנו יודעים איך היא מתחילה אבל אין לנו שליטה על היד שעלולה לעשות מעשה של פגיעה בגוף ובנפש. הוא מסית נגדי לאלימות ואולי אף לרצח ואני מקווה שהמשטרה תמצה איתו את הדין".

 

אלוש מציין: "חשוב לי להבהיר שאני תומך בבית ספר חורב ומוכן להצביע בעד התקציב, אבל אנחנו מבקשים שהיועצת המשפטית תבדוק סוגייה מסוימת. הצבענו על זה גם השבוע וההצבעה עברה. השבוע אנחנו נעביר את החומרים שיש לנו והיא תעביר חוות דעת", סיכם אלוש.

חבר המועצה, לורן עייש, מסר בתגובה: "כאיש ציבור, וכמי שחינוך ילדי העיר עומד בראש מעייניו, אני אמשיך להילחם למען תלמידי העיר בכל זרמי החינוך בעיר, על מנת שיזכו לחוויית למידה מיטבית ומשמעותית במבני לימוד נאותים, ולא אשקוט עד שתאושר הקמת מבנה מיטבי וראוי לתלמידי בית הספר חורב. לעניין הגשת התלונה בדבר הסתה. הטענות מטעות ומשוללות מהקשרן הכולל, ואגיב בנושא כמקובל באופן פרטי".

במשטרת ישראל מאשרים כי הוגשה תלונה בנדון ומסרו: "ניתן לאשר כי אכן הוגשה תלונה כאמור. התיק בבחינה של גורמי החקירה באם יש מקום לפתוח בחקירה. ההחלטה תתקבל במהלך הימים הקרובים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר