ניידת משטרה בלילה אילוסטרציה zilber42.gmail.com depositphotos,com

עסק באיזור התעשייה ברעננה נסגר לעשרה ימים, החשד: "מחולל פשיעה"

שלושה עסקים באיזור נסגרו בצו מינהלי, בהם עסק לשטיפת רכבים ברעננה. המשטרה פשטה גם על יחידת דיור בכפר סבא בה התנהלו הימורים לא חוקיים. נתפסה מחברת עם רשימת בעלי חוב

פורסם בתאריך: 12.2.22 18:36

המשטרה סגרה במהלך הימים האחרונים, בצו מנהלי, עסק לשטיפת רכבים באיזור התעשייה ברעננה, מתוך חשד כי מדובר בעסק המהווה מחולל פשיעה. המשטרה סגרה גם שני עסקים נוספים באותו חשד, אחד מהם בכפר סבא ואחד מהם בפתח תקוה. במסגרת אכיפה ממוקדת ויזומה של מרחב שרון נגד מקומות אשר על פי החשד מהווים מקום של מחוללי פשיעה ובהם בתי הימורים, ובתי עסק המשמשים גורמים פליליים בפעילותם הפלילית, זומנו בעלי העסקים לתחנות המשטרה לצורך שימוע כשבסיום ההליך נסגרו בתי העסק בצו מנהלי למשך 10 ימים.

 

בנוסף פשטו בלשי תחנת כפר סבא, בשיתוף עם נציגי מס הכנסה ויחידת כונס ראשי, על יחידת דיור בבית פרטי בכ"ס, אשר עפ"י החשד שימש כמקום להימורים לא חוקיים. במקום תפסו הבלשים סכום כסף גדול בסך של עשרות אלפי ש"ח, מחברת עם רשימת חובות של מהמרים המעיד על חובות בסדר גודל של מאות אלפי ש"ח וכן ציוד המשמש להימורים. במקום עוכבו שני חשודים אשר הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה, כחלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל המחוז כנגד גורמי פשיעה עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור שומר החוק ולאפשר לתושבי המקום לנהל אורח חיים תקין ובטוח.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר