רונית שחל ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד: הלכה לעולמה המורה האהובה, רונית שחל

שחל ז"ל לימדה במשך שנים בתיכון מור מטרווסט ברעננה. מנהל התיכון, אמנון בר נתן: "רונית תיזכר תמיד כמודל למקצועיות וענווה". תלמידה שלה: "היא הייתה מהמורות הכי אהובות על כיתתנו"

פורסם בתאריך: 28.2.22 13:43

אבל כבד: הלכה לעולמה המורה הוותיקה רונית שחל ז"ל, לאחר מאבק של חמש שנים במחלת הסרטן, והיא בת 55 בלבד. אתמול, ראשון, ליוו אותה קרוביה למנוחת עולמים בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא. "הלוויתה נערכה ברוח צוואתה עם אוריינטציה חילונית. המלווים התבקשו ללבוש לבן", סיפר מקורב למשפחה.

שחל ז"ל, תושבת הרצליה, לימדה במשך שנים רבות בתיכון מור מטרווסט ברעננה ותלמידיה הרבים לא שכחו אותה. "היא הייתה מהמורות הכי אהובות על כיתתנו, זכורים לי הרבה רגעים יפים מהשיעורים איתה שמעלים לי חיוך עד היום", סיפרה תלמידתה בעבר. תלמיד אחר הוסיף: "איזו אבידה קשה, הייתה המורה האהובה עליי. תמיד ידעה מה לומר ותמיד בחוש הומור וחיוך! היא נתנה המון מעצמה לתלמידים שלה ותמיד בכיף גדול. משתתף בצערם של המשפחה, החברים ובית הספר".

 

בשיחה עם צומת השרון, סיפר אמנון בר נתן, מנהל תיכון מור מטרווסט ברעננה: "רונית הייתה קולגה שלי לצוות ההיסטוריה, הייתה מורה דעתנית מאוד. מעמודי התווך של בית הספר, מורה ומחנכת כיתה. מנהיגותה החינוכית ניכרת הייתה תמיד ואת אהבתה להיסטוריה חלקה עם תלמידיה שאהבו והעריכו אותה עד מאוד. רונית התמודדה בגבורה במחלה הארורה וזו לבסוף הכניעה אותה. במורשת התיכון תזכר תמיד רונית כמודל למקצועיות וענווה". לדבריו, לפני חמש שנים חלתה בסרטן ונאלצה לעזוב את תפקידה בבית הספר. "אחרי אי אלו טיפולים, היה נראה שמצבה משתפר, אבל בחודש האחרון מצבה הבריאותי התדרדר", סיפר בר נתן.

רונית שחל ז"ל, הותירה אחריה הורים, ג'ו ובלה, וארבעה ילדים.
המשפחה האבלה יושבת שבעה ברחוב השונית 10, דירה 205 (קומה 2), הרצליה
בין השעות 10:00-14:00, 17:00-21:00.

יהי זכרה ברוך.
מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר