רס"ר במיל' אייל מנשה

כבוד: רס"ר במיל' אייל מנשה מצטיין מפקד חטיבת מנשה

אייל הוא סמל מחלקה במילואים ומהנדס חשמל. את ההצטיינות קיבל בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה. "בשבילי זה מובן מאליו לעשות מילואים, אני רואה את זה בתור שליחות", הוא מדגיש

פורסם בתאריך: 25.4.22 08:25

גאווה מקומית: רס"ר במיל' אייל מנשה, תושב רעננה, נבחר למצטיין מפקד חטיבת מנשה, החולשת על גזרת ג'נין. מנשה הוא סמל מחלקה בגדוד המילואים 7014. בשבוע שעבר התקיים טקס מצטייני חטיבת מנשה ליום העצמאות, בראשות מפקד החטיבה, אל"מ אריק מויאל. בין המצטיינים נבחר אייל, בן 36, נשוי ועובד כמהנדס חשמל. בזמנו הפנוי הוא אוהב להתנדב ולעזור לאנשים ועל כך סיפר: "כשמישהו פונה אליי בבקשה לעזרה אני תמיד אומר כן, לא משנה מה הוא מבקש. כמו כן, אייל מרבה לטייל ולחקור כל מקום בארץ, אין מעיין או נקודת תצפית שהוא לא מכיר.

אייל התגייס במרץ 2004 לסיירת חרוב. לאחר זמן קצר יצא לקורס מ"כים והיה מפקד בפלוגת החוד של הסיירת. במהלך שירותו השתתף במבצעים רבים ואף לחם בקסבה בשכם.
עם שחרורו, עבד כמאבטח בתעשייה האווירית. כיום הוא עובד במשרד ייעוץ ותכנון שבמסגרתו הוא מתכנן מתקני חשמל ותאורה לכבישים בינעירוניים רבים ברחבי המדינה, ובנוסף מייעץ ומרצה לגופים ממשלתיים. "כאשר פרויקט שאני תכננתי יוצא לביצוע וקורם עור וגידים, זה מעניק לי תחושה של גאווה בידיעה שאני לוקח חלק בפיתוח ובבניית הארץ", הוא אומר.

 

את ההצטיינות קיבל אייל בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה. על הבחירה בשירות מילואים הוא מספר: "בשבילי זה מובן מאליו לעשות מילואים, זו לא שאלה. אני רואה את זה בתור שליחות, אנחנו כאן כדי להגן על תושבי המדינה ולקחת חלק בהתיישבות בארץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר