לוחם מג"ב יובל אלון, צילום דוברות מג"ב

מקניה לטקס ברחבת הכותל: יובל אלון מרעננה עלה כחייל בודד כדי להתגייס למג"ב

כשהיה בן שלושה חודשים עבר יובל אלון עם הוריו לקניה, כשהגיע זמן הגיוס חזר לארץ. הערב הוא יישבע אמונים ברחבת הכותל בטקס סיום מסלול הכשרת לוחמים של מג"ב. המטרה: יחידת המסתערבים

פורסם בתאריך: 14.6.22 08:25

בטקס חגיגי שיערך היום ברחבת הכותל בירושלים, עתידים להישבע אמונים כ-700 חניכים בהכשרת הלוחמים והלוחמות של משמר הגבול שהתגייסו במחזור מרץ 22. במג"ב מציינים בסיפוק כי כחלק מתהליך ההתעצמות החיילית שמוביל מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, זהו המחזור הגדול ביותר בתולדות החיל. הטקס מסכם 11 שבועות של הכשרה בבסיס האימונים ׳מכמש׳ במסגרתה הוסמכו החניכים בתכני קליעה, לחימה בטרור, תפקידי המשטרה וטיפול בהפרות סדר.

בין החניכים שיישבעו אמונים למדינה בטקס המרגש יעמוד גם יובל אלון, בן 21, שמתגורר במרכז הקליטה שברעננה. יובל, חייל בודד, עלה לארץ מקניה לפני כשנה. ההורים של יובל, עברו מישראל לקניה לפני כמעט 40 שנה במסגרת עבודתם שלהם כתכשיטנים ומאז מרכז החיים שלהם הוא ביבשת אפריקה. יובל נולד בישראל ובגיל 3 חודשים לקחו אותו הוריו חזרה לניירובי שבקניה. בבית הספר שבקניה יובל למד אנגלית וסווהאילית, השפות הנפוצות בקניה.

ערב הטקס המרגש אמר יובל על הרצון לעלות לארץ ולהתגייס: "תמיד הרגשתי יהודי וישראלי למרות המרחק. כשהיינו מגיעים לביקורים בישראל, הרגשתי בבית. מבחינתי היה לי ברור שאני מתגייס וחוזר לארץ בכדי לתרום למדינה ולעשות משהו משמעותי. כשהחלטתי שאני עושה עלייה הגעתי לארץ ופגשתי כמה לוחמי מג"ב במשימה ולאחר שיחה איתם הבנתי שאני רוצה להתגייס למשמר הגבול. אני מאוד נהנה בטירונות, יש לי מפקדים שדואגים לי ואני לומד המון. אני מאוד רוצה להגיע ליחידת המסתערבים של משמר הגבול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר