חולדה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
חולדה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"סיוט, העיר לא נקייה": תלונות רבות על עכברים, חולדות וג'וקים ברחבי רעננה

תושבים מתלוננים על לכלוך, על ג'וקים ועל עכברים ברחובות רבים בעיר. "בשבת רצתי ברחוב וייצמן ופשוט הלכו לי עכברים בין הרגליים", מתלוננת תושבת העיר

פורסם בתאריך: 10.7.22 08:41

"הרחובות לא נקיים, חיינו הפכו לסיוט": תושבים רבים ברעננה מתלוננים על מצב הניקיון של העיר והמצב התברואתי בה ברחובות רבים, מה שגורם לדבריהם למכה של עכברים, ג'וקים וחולדות. בין השאר אומרים תושבים מאחד הרחובות: "חיינו הפכו לסיוט, חולדות ענק מתרוצצות לנו כאן".

בעקבות פוסט שפורסם השבוע ברשת והתגובות הרבות אליו, נחשפנו פעם נוספת שוב לתופעה המטרידה של המכרסמים והג'וקים בעיר. נציין כי זו לא הפעם הראשונה שמתקבלות תלונות כאלה. רק לפני כשנה פרסמנו בצומת השרון תלונות דומות של תושבים  ובעירייה אמרו אז כי "נושא התברואה מטופל באופן שוטף", אך מתברר שעדיין יש תלונות רבות.

בשיחה עם צומת השרון, מספרת תושבת העיר: "אני מרחוב הכלנית, הבעיה היא בעיה של חוסר ניקיון בעיר. זה גורם לי להרגיש שלא מתייחסים אליי ולבקשות שלי כי מספר חודשים כבר שאני מתקשרת ומודיעה, ואין שיפור. ביום שבת האחרון רצתי ברחוב וייצמן ופשוט הלכו לי עכברים בין הרגליים". אותה התושבת, מספרת על דפוס התנהגות אדיש ומזלזל מצד העירייה.

תושבת אחרת מרחוב אחוזה מספרת: "זאת בעיה שהיא גורפת לכל העיר, לא רק לרחוב שלי. זאת בעיה שהיא בחודשי הקיץ ממש נראית לעין והשנה זה חריג במיוחד. רואים את זה בכל אחוזה ואפשר לראות ג'וקים שיוצאים מפתחי הביוב בכמויות מאוד גדולות. זה משהו שחייבים לטפל בו ברמה עירונית, לא מדובר בבעיה נקודתית של בניין אחד או רחוב. ברעננה משלמים מספיק ארנונה והעירייה חייבת לטפל בבעיה עם האחריות שיש לה". תושבת נוספת: "אי אפשר כבר עם זה! למה אני צריכה לצאת מהבית בפחד שאתקבל בעכברים? גועל נפש".

תלונותהגיעו גם מתושב המתגורר ברחוב עקיבא: "ברחוב עקיבא, ביום שהחלו בהריסה ופינוי-בינוי בתחילת הרחוב, חיינו הפכו לסיוט (מעבר לעבודות הבנייה שמאיימות על השפיות), חולדות ענק מתרוצצות בבניין, בחניה, בחדר האשפה, ובהצלחה למי שזורק זבל וזוכה למפגש אחד על אחד".

תושבת נוספת התלוננה על המצב ברחוב שברץ: "כשהעיר הירוקה ביותר במרכז הופכת למפוצצת בנייה ותמא"ות, הטבע היחיד שנשאר זה החולדות. אגב! גודל החולדות ברחוב שברץ הוא בגודל של ילד בן חמש".

 

תושב אחר מספר: "אני גר ברחוב היובל ולאורך כל היום, ובמיוחד בשעות החשכה המדרכות מוצפות מקקים. כל הליכה ברחוב מלווה במפגש עם מקק שרץ לכיוונך. גדרות האבן של הבניינים גם מוצפות במקקים שמסתתרים במחילות בין אבני הגדר. זה לא נעים בכלל ומאכזב מאוד שרעננה שהייתה ידועה ברמת הניקיון שלה והטיפוח לא משקיעה בריסוס אגרסיבי נגד מזיקים".

רשימת הרחובות מהם התקבלו תלונות ארוכה. להלן חלק מהרשימה: ויצמן, בן גוריון, הגדוד העברי, אזולאי, לזר, בילו, יהודה הלוי, גורדון, קלאוזנר, קרן היסוד, הכלנית, רבוצקי, שברץ, מכבי, אחוזה, קזן, תדהר, היובל, הנופר, המלאכה, זרחין, עקיבא, בר אילן ורחובות נוספים.

תגובת עיריית רעננה: "כתבה זו מתבססת על פוסט בפורום בפייסבוק ללא כל פרטים מהימנים או ברורים מספיק עליהם ניתן להגיב עד לפרסום הכתבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. הדר אסתר

    רעננה זה לא מה שייתה היא מוזנחת הכול עכברים חולדות מידרכות בלטות שבורות מה עובר על העיריה שלא נדבר הרעש בליילה וצעקות של צחוק של צעירים שיהיו בריאים את הל לא יודע מה עושים בשעות כאלה לא מספיק הסבל של בניה ורעשים כול היום עיריה באמת תיתעוררו שהמוקד היסתובב באיזורים בר אילן גולומבובורוכוב

  2. לב

    בכל מקום שהולכים יש
    מקקים חולדות ועוד,,,,
    גם בהרצליה דיווחתי לפניי שבועיים
    גם אם טיפלו עדין אני רואה
    אי אפשר לצאת הם נכנסים לכניסות בלילה ופחד להכנס בלילה
    לדעתי זה באמת לא נקודתי
    הבעיה באה מפינוי בינוי וכל הבניה מסביב
    בעיה רצינית בכל עיר

  3. רפאל

    מיום ליום אתם מתחילים להבין מי זה היה עוזי כהן. אךךךךךך איזה נכס איבדנו.

  4. תושב ישראל

    תמשכו לעקר ולסרס את החתולים תכף יגיעו גם הנחשים ועוד על חשבון המיסים יוצרים בעיה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בנוסף למטרדים התברואתיים, רעננה מרגישה כמו אתר בנייה אחד גדול, שלא נגמר. כמעט בכל שכונה בעיר סובלים מרעש, חול ואבק, קרשים ופסולת בניין זרוקים ברחובות… החיים בעיר הופכים לבילתי נסבלים. מעיר נעימה ואיכותית הפכנו לעיר ללא איכות חיים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר