משאית פינוי אשפה. צילום עזרא לוי
משאית פינוי אשפה. צילום עזרא לוי

למה עיריית רעננה לא מספקת פחי אשפה לבניין ברחוב אלי כהן?

דיירי הבניין טוענים כי מאז שנעלמו להם שלושה פחי אשפה בבניין הם פנו לעירייה שמצידה עונה להם שהיא לא מספקת פחי אשפה ושדיירי הבניין מוזמנים לרכוש כאלו בעצמם

פורסם בתאריך: 31.8.17 08:42

דיריי הבניין ברחוב אלי כהן 17-19 מתלוננים שלפני כשבועיים נעלמו מהבניינים שלהם שני פחי אשפה ולפני כשבוע נעלם השלישי והותיר את הבניין עם פח זבל אחד בלבד. תושבי הבניין פנו למוקד מספר פעמים שם נמסר להם שהעירייה לא דואגת לפחי אשפה והם מוזמנים לרכוש כאלה בעצמם. בינתיים, מספרים הדיירים, שאין להם היכן לזרוק את הזבל שנזרק על הרצפה ומותיר לכלוך.

"כבר לפני שבועיים נעלמו לנו שני פחים ירוקים ואחרי כמה ימים נעלם עוד אחד", אומרת דיירת הבניין, אני מושקונה, "התקשרתי למוקד ושאלתי לפשר הדברים ואמרו לי שהורידו את הפחים החומים, אמרתי שזה בסדר שהורידו את החומים אבל היו לנו ארבעה פחים ירוקים ועכשיו יש לנו אחד.  פניתי גם לאגף חזות העיר ושם אמרו לי שאנחנו צריכים לקנות בעצמנו פחים. אחר כך פניתי גם לפעילה החברתית, קארי פכטר, שנרתמה למאבק שלנו בעירייה. בשביל מה אנחנו משלמים ארנונה? אני לא מבינה את זה.  אין לאנשים איפה לזרוק זבל אז הם זורקים על הרצפה. זה מביא יתושים וחרקים ועושה ריח רע וזה פשוט נורא. לא ייתכן שברעננה יהיה דבר כזה ועוד העירייה עונה לי בצורה כזאת".

מעיריית רעננה נמסר: "הנושא מוכר לעירייה. לאחרונה סיפק אגף חזות העיר מספר פעמים פחים חלופים לדיירי הרחוב. הדבר חזר ונשנה בשל עבודות תמ"א המתבצעות ברחוב, במסגרתם הוצאו הפחים מחדרי האשפה. כמחווה של רצון טוב סופקו לדיירים פחים חלופיים פעם נוספת לשימושם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר