הגינה לפני שפורקה צילום ניר אדיא
הגינה לפני שפורקה צילום ניר אדיא

למה פירקו את גינת הכלבים ברחוב אוסטרובסקי?

שבועיים מאז הקמת גינת הכלבים ברחוב אוסטרובסקי בעיר הוציאה העירייה את הספסל, את ברזיית המים ופירקה את הגדר

פורסם בתאריך: 21.5.17 09:13

למעלה משנה שעומד בגינה ציבורית ברחוב אוסטרובסקי שלט של עיריית רעננה המודיע על הקמת גינת כלבים, לפני מספר חודשים החלו עבודות הבנייה של הגינה. לדברי תושב הרחוב הגינה פורקה כשבועיים בלבד לאחר הקמתה.

הגינה לפני שפורקה צילום ניר אדיא

הגינה לפני שפורקה צילום ניר אדיא

ביום שני האחרון הגיע תושב הרחוב לגינה וגילה להפתעתו שהגדר, הברזייה והפח פשוט נעלמו והדבר היחיד שנשאר הוא השלט אותו הציבה העירייה המבשר על הקמת הגינה. לאחר פניה לעירייה נאמר לתושב כי היו שכנים שהתלוננו על הקמת הגינה ולכן ביטלו אותה. “כל כך חיכינו לזה”, אמר תושב הרחוב, ניר אדיר, “זה 100 אחוז שטח מנוצל של העיר. אני גר ברחוב ברנדיס שזה בדיוק מול השביל שמוביל לגינה. השלט היה שם הרבה מאוד זמן ולפני כחודשיים התחילו להקים אותה. היא ממש קיבלה צורה יפה, שמו שם ספסל, גידרו את הגינה, עשו מתקן לשתיה בגובה של הכלבים, שמו שקיות לאסוף את הצואה של הכלבים וכל הזמן דאגו לרוקן שם את הפח. כל כך התרגשנו שזה קרה וכל השכנים הגיעו לשם. רצינו לחכות שיסיימו את עבודות הגינה כדי לפתוח קבוצת וואטסאפ כדי שכל בעלי הכלבים בשכונה יוכלו לקבוע בגינה. ביום שני השבוע הגענו לשם וראינו שאת הספסל שהיה שם פירקו. אני לא יודע למה. אני אלתרתי שם איזה משהו ששימש אותנו כספסל. התקשרנו לעירייה מספר פעמים ושאלנו מה קורה ומתי מחזירים את הספסל ומסיימים את הגינה. במוקד אמרו לנו שהם מבינים אבל הם מקבלים תלונות שליליות משכנים לגבי בניית הגינה. אני מוציא את הכלב שלי בכל בוקר. ביום שני בבוקר הוצאתי את הכלב בשעה שמונה ועשרים והגינה עוד הייתה, בצהריים עכשיו ראיתי שפירקו אותה. ממש חבל ועצוב לי”.
מעיריית רעננה נמסר: "הגינה ברחוב אוסטרובסקי היוותה מטרד רעש לשכנים ולכן נסגרה. העירייה תמשיך להקים גינות נוספות בעיר לרווחת חיות המחמד ובעליהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר