היו"רים של ועד שכונת לב הפארק, ענבר סמובסקי (צילום פרטי) ובנג' לבנטל ( צילום קרן שם טוב)
היו"רים של ועד שכונת לב הפארק, ענבר סמובסקי (צילום פרטי) ובנג' לבנטל ( צילום קרן שם טוב)

חילופי יו"ר בוועד לב הפארק: "זו השכונה הטובה בארץ ואנחנו רוצים לשמור על זה"

אחרי חמש שנים כיו"ר ועד שכונת לב הפארק מפנה בנג'י לבנטל את מקומו לאחר שנבחר לסגן יו"ר הנהגת ההורים. תחליף אותו חברתו לוועד, ענבר סמובסקי. אז מהם ההישגים שלהם ומה המטרות הקרובות?

פורסם בתאריך: 5.1.23 08:21

אחרי חמש שנים אינטנסיביות ומלאות פעילות מסיים בנג'י לבנטל, יו"ר ועד שכונת לב הפארק בעיר, את תפקידו ומעביר את השרביט לחברתו לוועד, ענבר סמובסקי. לבנטל, עו"ד, נשוי ואב לארבעה, החליט לפרוש לאחר שנבחר לאחרונה לסגן יו"ר הנהגת ההורים העירונית. סמובסקי, המחליפה, נשואה, אם לשלושה ובעלת שתי רשתות גלידריות.

לבנטל אמר: "ענבר ואני התחלנו את המסע ביחד לפני חמש שנים ועשינו ביחד הרבה דברים. בתקופה זו הוועד נהיה גוף מדהים שהצליח להשיג הישגים רבים למען השכונה. אבל עכשיו אני חותם פרק, ועוזב בחצי דמעה. צריך רענון ואני הולך לעיסוקים אחרים".

סמובסקי אמרה: "אני בוועד כמעט עשר שנים וחמש מתוכן ביחד עם בנג'י. אני חושבת שהצלחנו להפוך אותו לוועד מיוחד, שמעבר לטיפול בבעיות של השכונה, פועל למען התושב. יצרנו פה קהילה. הוועד הפך לכתובת עבר כולם".

לבנטל: "נכון שהיה ועד עוד לפני שהגעתי, אבל כשהגעתי החלטתי דבר ראשון לחשוף את הוועד לתושבים. הכנו לוגו לוועד ופלאיירים ועברנו, כל חמשת חברי הוועד, בין בתי התושבים וחילקנו את הפלאיירים. נהיינו מוכרים והצלחנו לקדם דברים. נעשינו מודל שהראה איך אפשר לקדם דברים גם בלי תקציב גדול והכל בזכות שיתופי פעלה".

סמובסקי: "הוועד שלנו מיוחד כי אנחנו מכבדים את כולם. כל אחד בוועד עושה את מה שהוא יכול ואנחנו לא כופים על אף אחד. יש שיתוף פעולה וכבוד הדדי וישיבות הוועד מאוד נעימות וזה נותן כוח לעשות דברים ביחד. גם מהעירייה אנחנו מקבלים כבוד, יש שיתוף פעולה עם האגפים שאנחנו עובדים איתם".

 

מה ההישגים הבולטים שלכם?
בנג'י: "יש הרבה דברים. אבל, בין השאר, אפשר לציין את קידום שדרוג תשתיות ומתקנים בשכונה בעבודה משותפת ועקבית עם העירייה, יצירה והפקה של קו אירועי הפנינג שכונתי, אירועי השכונה בבריכה והשכונה בפארק, יצירה וקידום הגינה הקהילתית, קידום שמה הטוב של לב הפארק בתקשורת הארצית ושיתופי פעולה יצירתיים עם ועדי שכונות נוספים, קידום משותף של משמר השכונה בעיתות צורך, קידום פעילויות קהילתיות לכל הגילאים ויצירת שיתופי פעולה עם גורמים שונים לקידום פעילויות בשכונה".

אילו אתגרים עומדים עדיין על הפרק?
סמובסקי: "קודם כל לשמור על הקיים ולשפר אותו. בנוסף, יש עוד אתגרים חדשים. למשל, יש בשכונות אוכלוסיות קצה שעוד לא הצלחנו להגיע אליהן ואני רוצה להגיע אליהן. יש את הבעיה של המטרד משדה התעופה של הרצליה, שגם אותו עוד לא הצלחנו לפתור. כמובן, רעננה הולכת וגדלה, השכונה מוקפת בבנייה מכמה כיוונים וחשוב לנו לשמור עליה. יש לשכונה מוניטין של השכונה שנחשבת לטובה בארץ ואנחנו רוצים לשמור על המוניטין הזה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר