מחאה ברעננה, צילום חגי פרנקל
מחאה ברעננה, צילום חגי פרנקל

יום המחאה ברעננה: איפה צפויים שיבושים והיכן יתקיימו הפגנות?

המחאה נגד הרפורמה המשפטית נמשכת ומתגברת, והיום, חמישי, מוגדר כיום ההתנגדות. אתמול הייתה שרשרת מחאה של נשים באדום. כל הפרטים על מה שקורה היום באזור בכתבה

פורסם בתאריך: 9.3.23 09:42

אחרי המחאות, ההפגנות ויום השיבוש הגיע תורו של יום ההתנגדות המתוכנן היום (חמישי). יום ההתנגדות המתרחש ברחבי הארץ לא פסח גם על רעננה. כתוצאה מכך, צפויים להיות שיבושי תנועה חמורים בשרון וברחבי גוש דן.
הפעילות העיקרית של המפגינים תתרחש סביב נסיעתו הצפויה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה לנתב"ג, משם ימריאו לביקור ברומא. המפגינים מתכננים לשבש את פעילות שדה התעופה בן גוריון בשעות הבוקר. בהתאם לכך, המארגנים קוראים למפגינים להגיע לנמל התעופה בסביבות השעה 10:30, ולהצטרף לכלי הרכב הרבים שינועו סביב השדה ובתוכו בנסיעה איטית.

בכל הקשור לפעילות המפגינים בעיר, הפעילות מתחילה בהפגנה בשעה 8:30 בצומת רעננה. לאחר מכן שיירת כלי רכב מתוכננת לצאת לנמל התעופה. נקודת היציאה תהיה בשעה 9:00 מחניון מול הפארק. בשעה 12:00 מתוכננת מחאה של ההייטקיסטים בצומת הרחובות התדהר – ויצמן. ב-14:00 תתקיים הפגנה נוספת בצומת רעננה, הפעם של אנשי מקצועות הבריאות. ב-17:00 תתקיים מחאת משפחות במרכז המסחרי בשכונת נוה זמר.

 

 

 

מארגני המחאה המליצו לאלה המתכוונים להצטרף לשיירה לנתב"ג להגיע עם רכב מתודלק, דגלים וזמבורות. ביחד עם זאת הם גם הבטיחו לספק דגלים למי שיהיה זקוק להם. בנוסף, הומלץ להם לבוא עם אוכל, שתייה ו"מצב רוח דמוקרטי". בין מובילי השיירה יהיה תת אלוף (במיל') אסף אגמון, טייס מעוטר בצל"ש. המארגנים הבטיחו גם למצוא מקומות במכוניות למי שרוצה להצטרף לשיירה ואין לו מכונית. עוד הובטח כי מטה המאבק יישא בעלות הקנסות ואף יספק ליווי משפטי ככל שיידרש. זאת לאחר שפורסם כי המשטרה מתכננת לתת דוח של 500 שקלים לכל מי שייסע לאט בכוונה ויפריע לתנועה.

אתמול (רביעי), כחלק מאירועי יום האישה הבינלאומי, התקיימה גם הפגנת מחאה בצורת שרשרת נשים. האירוע התקיים בשעה 16:00. הנשים המפגינות הגיעו כשהן לבושות באדום והניפו דגלים. המטרה של הלבוש האדום היא להעביר את המסר שזהו הקו האדום. הנשים הביעו חשש חשש הרפורמה המשפטית, או ההפיכה המשטרית כמו שהן קוראות לה, תפגע קודם כל בנשים. הנשים עמדו בשרשרת ארוכה מרחוב אחוזה בעיר ועד רחוב עין חי בכפר מל"ל, דרך כפר סבא והוד השרון ובסך הכל 1,200 נשים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אדון מפכל איך נתת יד לפיטוריו של מפקד מחוז תל אביב בן אדם נורמטיבי ערכי?מאוד מקצועי מאוד אז אולי אתה צריך לשים את המפתחות וללכתכי השר לעיניני פנים משתמש בך לצרכיו האישיים התבייש

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר