ניר קריסטל צילום עזרא לוי
ניר קריסטל צילום עזרא לוי

ישיבת המועצה פוצצה באמצע. הרקע: כעס באופוזיציה על כך שעדיין אין תקציב מאושר

חברי האופוזיציה נטשו את הישיבה במהלכה. הסיבה: לעירייה אין עדיין תקציב מאושר לשנת 2023. טענה נוספת היא שעדכונים לתקציב 2022 לא הוצגו במועצה. ניר קריסטל: "מדובר במחדל". מהעירייה לא נמסרה תגובה

פורסם בתאריך: 13.3.23 08:25

ישיבת המועצה שהתקיימה ביום חמישי האחרון התפוצצה באמצע, ולא הגיעה לסיום תקין. חברי המועצה מטעם האופוזיציה, שנכחו בישיבה, החליטו לעזוב אותה תוך טענות כלפי ראש העירייה. מהעירייה לא נמסרה תגובה לאירוע החריג ולטענות שהועלו. הרקע הוא העבודה שלרעננה אין עדיין תקציב לשנת 2023, ולטענת חברים במועצה עדיין לא הובא למועצה התקציב הסופי של 2022 לאחר עדכונים שנעשו. חברי המועצה מחו על כך שהישיבות ממשיכות להתנהל תוך התעלמות מנושא התקציב.

לדברי חברים באופוזיציה, במהלך הישיבה דנו חברי המועצה בכמה נושאים שלא מן המניין הקשורים לוועדה המקומית, ולאחר מכן הציג ראש העירייה, חיים ברוידא, את דוח מבקר הפנים לשנת 2021. בשלב הזה קטעו חברי האופוזיציה את דבריו.  חברי האופוזיציה הסבירו שעד כה, למרות ששנת 2022 הסתיימה מזמן, ראש העירייה לא הביא לאישור המועצה את התקציב המעודכן לשנת 2022 וגם לא הסביר מה נעשה בכסף שהתווסף לתקציב. כמו כן, עד היום הוא לא הביא לאישור המועצה את התקציב לשנת 2023 וכתוצאה מכך רעננה מתנהלת מדי חודש לפי נגזרת של 1/12 מהתקציב הקודם – כשגם לא ברור האם מדובר בנגזרת מהתקציב המקורי של 2022 או האם מזה המעודכן.

 

חברי מועצה נסערים הודיעו לברוידא שאינם מוכנים לשמש תפאורה בישיבות המועצה. אחד מהם אמר: "אני מקווה שמשרד הפנים יתעורר ויתערב בנעשה בעיריית רעננה".

חבר המועצה, ניר קריסטל, אמר: "זה פשוט הזוי שבאמצע חודש מרץ עדיין אין לעירייה תקציב מאושר. גם העובדה שראש העירייה לא הגיש עדכונים לאישור המועצה בשנת 2022 היא לא פחות ממחדל. מעולם רעננה לא נוהלה בצורה כה רשלנית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר