ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com
ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com

תלונות על גבר שמנסה להכניס נערים בכוח למכוניתו ברעננה

הורים מציינים כי ידוע על לפחות ארבעה מיקרים כאלה, חלקם אומרים כי מדובר בבן מיעוטים שנוסע ברכב לבן. המשטרה: "נפתחה חקירה עם קבלת התלונה"

פורסם בתאריך: 16.3.23 14:03

הורים ובני נוער מודאגים לאחרונה מגבר זר, לדבריהם מדובר ככל הנראה בבן מיעוטים, אשר מסתובב במכוניתו בשעות הערב ברחובות במרכז העיר ומנסה להכניס בכוח נערים למכוניתו. כך עולה מדבריהם של כמה הורים בעיר. ככל הידוע, ישנם לפחות ארבעה מקרים שבהם נתקלו הנערים בגבר הזה. מהמשטרה נמסר בתגובה: "לא נוכל להתייחס לחקירות מתנהלות".

"לפני כמה ימים בשעות הערב הבן שלי וכמה מחבריו נפגשו במרכז העיר. בסיום המפגש הם התחילו ללכת ברגל לכיוון הבתים שלהם", מספרת נ', אמו של אחד הנערים. "באיזה שלב אחד החברים של בני פרש משאר החבורה והתחיל להתקדם לבד לכיוון ביתו. פתאום הוא התקשר אליהם בהיסטריה. הוא סיפר להם שבזמן שצעד לבד, התקרב לעברו נהג שעצר לידו בחריקה. זה היה באזור של חפץ חיים ומוצקין. הנהג ניסה להכניס אותו לאוטו. הנער כבר היה קרוב לביתו. הוא תפס את הרגליים וברח".

מה קרה לאחר מכן?
"הוא תיאר לחברים שלו את הנהג: גבר קירח עם זקן בעל מבנה גוף שמן ולדבריו נראה ערבי. הוא נסע בקיה ספורטאז' לבנה. אחרי חצי שעה, הם היו במוצקין, בין אחוזה לחי"ל, הם ראו רכב מסוג קיה ספורטאז' נוסע במהירות, קולט אותם ועוצר. הם כבר ראו לפי המראה של המכונית והנהג שזה נראה כמו הנהג שניסה לתפוס את החבר שלהם. הם ברחו מיד והתקשרו למשטרה ומסרו את התיאור שלו".

 

סיפור דומה מספרת אמא נוספת שאומרת כי גם בנה הלך בערב כשהוא לבדו באחד הרחובות במרכז העיר. "התקרבה אליו מכונית ובה גבר שמן, קירח עם זקן", היא מספרת. "הגבר יצא מהמכונית, תפס את הילד ביד וניסה למשוך אותו אל המכונית, אבל הילד הצליח לשחרר את היד שלו וברח".

נ' מציינת: "עד כמה שאני יודעת זה לפחות מקרה רביעי שקורה בעיר עם אותו גבר. התקשרתי למוקד ושם נאמר לי שהם כבר שמעו על מקרה כזה. ביקשתי שהם יפתחו מצלמות, שאולי אפשר יהיה למצוא את הנהג או מספר הרכב ולאתר אותו. אבל המוקדנית אמרה לי שזה תלוי בחוקר המשטרה. רק חוקר המשטרה יכול לאשר למוקד לפתוח מצלמות, אם זה מספיק קריטי לדעתו. הגשתי תלונה למשטרה ואני מקווה שזה יטופל".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת התלונה. מעבר לכך לא נוכל להתייחס לחקירות מתנהלות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גלי

    המקרה עם הנערים ברעננה
    המשטרה לא מתייחסת להתנהלות החקירה מתי תתייחס שיקרה אסון. ואז יגידו זה היה בטיפול תמיד יש להם תשובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר