בית משפט כפר סבא צילום עזרא לוי
בית משפט כפר סבא צילום עזרא לוי

32 חודשי מאסר לתושב העיר

במסגרת עסקת טיעון הורשע התושב במעשה מגונה בילדה בת 11 בבריכה העירונית בחודש אוקטובר האחרון

פורסם בתאריך: 21.5.17 10:34

בית המשפט השלום בכפר סבא גזר 32 חודשי מאסר בפועל על תושב העיר, יהודה לביא, בן ה-32. לביא הורשע במסגרת הסדר טיעון, בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 11 בבריכת שחייה בעיר באוקטובר האחרון.
לפי הסדר הטיעון לביא פיתה את הילדה באמצעות ממתקים, להצטרף אליו לג’קוזי, הוא שהה איתה במקלחות, נעל את הדלת וניסה להוריד את מכנסיה. הילדה נאבקה בו ונמלטה מהמקום. בנוסף ישלם לביא לילדה פיצוי בסך 7,500 שקלים.
באוקטובר האחרון הגיעה הילדה שהייתה אז בת ה-10 יחד עם אחיה בן התשע לבריכת השחייה ברעננה. במהלך שהותם בבריכה פגש אותם לביא ועקב אחריהם. הוא דיבר ושיחק איתם, ביקש מהילדה לעשות תרגילי התעמלות וקנה להם אוכל וממתקים במזנון. כשנכנסו הילדה ואחיה להתקלח, הילדה רצתה לתת שמפו לאחיה שהיה במקלחות הגברים ולביא ביקש ממנה לשים שמפו על ראשו והיא סירבה. לביא הצליח לשכנע אותה להיכנס למקלחת, נעל את הדלת, תפס אותה וניסה להוריד את מכנסיה. הילדה התנגדה לו, בעטה בו במפשעה והצליחה להימלט מהמקום.
מיד לאחר מכן הגיעו למקום שוטרי תחנת כפר סבא שפתחו בחקירה, איתרו את לביא ועצרו אותו. במהלך חקירתו נתפס הטלפון של לביא בו נמצאו צילומים של קטינות. במהלך חקירתו קשר עצמו לביא לבריכה ולמפגש עם הילדים ובעקבות כך הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד לביא, המייחס לו עבירות של מעשה מגונה בקטינה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר