המחאה נגד השרה גלית דיסטל, צילום יובל רובוביץ
המחאה נגד השרה גלית דיסטל, צילום יובל רובוביץ

השרה דיסטל אטבריאן ניסתה להגיע להרמת כוסית ברעננה, מפגינים חסמו את דרכה והיא נאלצה לעזוב

שרת ההסברה ניסתה להגיע אתמול להרמת כוסית בביתו של פעיל פוליטי ברעננה, מפגינים רבים חסמו את הכניסה לבית ולאחר שעה של המתנה במכונית היא עזבה. אחד המארגנים: "אמרנו לה, את ויתר חברייך לממשלה לא רצויים כאן"

פורסם בתאריך: 20.3.23 16:29

שרת ההסברה, גלית דיסטל אטבריאן, בסך הכל רצתה אתמול (יום ראשון) להרים כוסית עם כמה פעילי ליכוד בביתו של פעיל פוליטי ברעננה. אולם בסופו של דבר, לאחר שישבה במכוניתה במשך שעה ממושכת ולא הצליחה להגיע לביתו של הפעיל בשל מפגינים נגד הרפורמה שחסמו את דרכה, נאלצה השרה לחזור כלעומת שבאה.

ביום ראשון בשעות הערב נודע למפגינים נגד הרפורמה בעיר כי בביתו של פעיל פוליטי בעיר בעיר מתוכננת הרמת כוסית לקראת חג הפסח. לאירוע הוזמנו כלל חברי סניף הליכוד בעיר, וכן ח"כ בועז ביסמוט, השרה דיסטל אטבריאן ואנשים נוספים. בתוך זמן קצר התארגנו פעילים נגד הרפורמה שיצאו לכיוון ביתו של הפעיל, והתארגנו מול הבית, כאשר חלקם חוסמים את השער האחורי של הבית המיועד לכניסת מכוניות, שדרכו הייתה השרה אמורה להיכנס אל הבית. המפגינים, כ-150 במספר, הגיעו מצוידים בדגלים ובשלטים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

דיסטל אטבריאן הגיעה למקום עם שיירת מכוניות ולא הצליחה, כאמור, לעבור את המפגינים ולהיכנס אל הבית. היא המשיכה לשבת במכוניתה במשך זמן מה בתקווה שיימצא פתרון אשר יאפשר את כניסתה למקום. אולם, לאחר שהבינה כי השיירה לא תצליח להיכנס, היא הסתובבה ונסעה לדרכה מבלי להיכנס לאירוע.

"אתמול אמרנו בקול חזק וברור לשרה – את ויתר חבריך לממשלה לא רצויים בעירנו רעננה", אומר חגי פרנקל, אחד המארגנים. "מי שמדברת באופן חסר כבוד ופוגעני כלפי השואה, הטייסים, מחאת הנשים, מעמד הביניים, ההייטק והמקצועות החופשיים, לא מייצגת אותנו ולא שותפה לערכים שלנו. כל הכבוד לכל הרעננים ותושבי הסביבה שהגיעו בהתראה קצרה "לצו 8" ולא אפשרו לתועמלנית לצאת מהרכב ולהיכנס לביתו של המארח שרחוק שנות אור מישראל השנייה. הבושה והפחד מהפרסום של קבלת הפנים שארגנו לה, גרמו לה שלא להגיע אל פתח הבית עד שלבסוף ביטלה את השתתפותה. הראנו לה ולממשלת הזדון, שהתנגדות אזרחית עיקשת ולא אלימה, משנה מציאות וגורמת לחברי הממשלה להדיר את רגליהם מהמרחב הציבורי. מעולם לא הייתה התנגדות אזרחית בסדר גודל שכזה. נמשיך כך, ונצליח למנוע מהם לממש את ההפיכה".

לא התקבלה תגובת השרה דיסטל אטבריאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרח

    כל הכבוד, ממשלה חשוכה ומושחתת לא ראויה לנהל את המדינה לדיקטטורה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר