עו"ד אלי אלוש, צילום עיריית רעננה
עו"ד אלי אלוש, צילום עיריית רעננה

וינטראוב קראה לתושבים להפגין, המשנה לראש העירייה כתב לה: "הרגע מחבלים (חברים שלכם) ביצעו עוד פיגוע"

סערה גדולה ברשת, בעקבות תגובות של עו"ד אלי אלוש, המשנה לראש העירייה, לקריאה של רונית וינטראוב לבוא ולהפגין נגד הרפורמה המשפטית. בסופו של דבר מחק אלוש את תגובותיו והתנצל. "נגררתי, אני קורא לפיוס ואחדות", אמר

פורסם בתאריך: 3.4.23 07:52

יו"ר האופוזיציה בעיר, רונית וינטראוב, בסך הכל רצתה במוצאי שבת לקרוא לציבור התושבים בעיר להגיע להפגנה שהתקיימה בחניון היובל, נגד הרפורמה המשפטית. היא לא תיארה לעצמה שהתמונה והמשפט שנלווה אליה "רעננה חניון המשביר בואו" שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, יעוררו סערת רוחות וחילופי נאצות קשים שבמרכזם יעמוד לא אחר מאשר המשנה לראש העירייה והממונה על מנהלת עסקים וחדשנות, אלי אלוש, שהוא גם עורך דין במקצועו. אלוש אמר: "אין שופטים אדם בכעסו. מחקתי את התגובות הקשות וגם התנצלתי".

אלוש, שכנראה לא אהב את צעדה של וינטראוב, כתב בתחילה "אנרכיסטים" ולאחר מכן הוסיף: "תתביישו הרגע מחבלים (חברים שלכם) ביצעו עוד פיגוע ואתם מתעסקים באנרכיה". דבריו עוררו כעס בקרב תושבים שגינו את דבריו וגם וינטראוב שהייתה די המומה מדבריו כתבה לו "אתה מביך את עצמך".

אולם אלוש המשיך: "אתם לא דמוקרטים הפסדתם בבחירות (אין רפורמה) על מה אתם מפגינים פשוט רוצים מלחמת אחים ואנרכיה". על כך ענתה לו תושבת בשם איתנה טבקרו שכתבה. "להזכיר לך את האישומים שהיו נגד ה'שה התמים' בן גביר? או דרעי? או ביבי? אלו אנרכיסטים". אלוש הגיב: "הם לא מעניינים אותי" ולאחר מכן הוסיף: "תפסיקו להתנשא המדינה לא שייכת רק לכם".
טבקרו אמרה לו: "גם לא רק לך ולשכמותך התבלבלת". אלוש ענה לה: "שלחתי לך מכתב התראה ניפגש בבית משפט. אשלח מחר את כל הביטויים שלך לבית לוינשטיין". טבקרו כתבה בתגובה: "אני שלחתי את כל התבטאויותיך לכל מי שצריך לדעת על כך החל בראש העיר וכלה בכל מי שבא לי. אתה נבחר ציבור ואני אזרחית פרטית ששומרת על זכותי הדמוקרטית להפגין גם אם לך זה מפריע .הבנת ?אבל הכי גרוע מבחינתי הוא שאתה מרשה לעצמך לעשות פרובוקציה ולתת דרור לשנאה הרס ומדון על דמם של 3 אזרחים שנפגעו באירוע דריסה ומאשים אותי ואת חבריי שזה בגללנו. זה לא יעבור לסדר היום ראה זאת כהבטחה אישית ממני אליך … הגיעה העת לשים קץ לדיבורים המאוסים האלו שלך ושל שכמותך. העיקר שיש כיפה לראשך ושאתה מייצג ציבור של שומרי מצוות….צבוע. תתבייש !!!"

 

 

לאלוש היו עוד כמה התבטאויות, כמו "שונאי ישראל". אחרי עוד תגובות זועמות של תושבים, שעליהן אלוש כבר לא הגיב, וינטראוב התערבה שוב וכתבה כי כתבה לראש העירייה, חיים ברוידא, וביקשה ממנו לפעול כלפי שותפו לקואליציה. יש לציין כי בסופו של דבר, ביום ראשון בשעות אחר הצהריים, בחר אלוש למחוק את רוב תגובותיו ואף להתנצל. הוא כתב: "אני מבין שחלקכם נפגע מאמירות כאלה ואחרות שלי. הגם שזה לא מצדיק את העליהום ודברי הבלע של חלקכם אני אנצל את הפלטפורמה הזו לאחל לכולכם חג שמח ואף להתנצל בפני מי שנפגע מדברי ואתם בוודאי לא שונאי ישראל ואני אוהב את כולכם".

וינטראוב: "כשראיתי את הדברים המחרידים שכתב אלוש, פניתי לברוידא ודרשתי שיפרסם גינוי מיידי. לצערי, הוא לא הגיב לפנייתי. בתקופה זו בה המחאה נגד ההפיכה המשטרית חוצה מגזרים וצוברת תאוצה, רמת השנאה כלפי המפגינות והמפגינים מדאיגה ולמילים יש כוח".

אלוש אמר: "למי שנפגע שלוחה התנצלות כנה. אין שופטים אדם בכעסו. לצערי, נגררתי למספר תגובות חמורות לאחר שכמה אנשים רעים כינו אותי בשמות גנאי חמורים. אבל זה מאחורי. מחקתי את התגובות וכולם קיבלו את ההתנצלות שלי, ואלו שתקפו אותי בצורה בלתי מתקבלת הסירו את דברי הבלע שלהם וחזרו בהם לאחר שאמרתי להם שאתבע אותם על לשון הרע. חבל שישנם חלק שעדיין השאירו את הדברים המזעזעים שהם אמרו עלי. איש ציבור אינו שק חבטות ואי אפשר להגיד עליו כל מה שרוצים. עם זאת, העניין מאחורי ואין שום עניין ציבורי בנושא הזה. שוחחתי עם רונית והייתה שיחה טובה אבל לצערי היא התעקשה להשאיר את הנושא על סדר היום הצעתי לה שנעלה פוסט משותף שקורא לאחדות ולצערי גם לזה היא סירבה. אני קורא לפיוס ולאחדות. אני חוזר בי מהביטוי שונאי ישראל, כולם אוהבי ישראל. צר לי שיש כאלה שמנצלים את הנושא שכבר לא רלוונטי לצבירת הון פוליטי לקראת הבחירות הבאות למועצת העיר, אבל הציבור אינו טיפש ועל כך נאמר מודה ועוזב ירוחם וחג שמח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרחית ותיקה רעננית

    אני קוראת לעו"ד המכובד לא להםחיד ולהשתיק את הדמוקרטיה.אני מתביישת גתושבת רעננה לראות למה היא הםכה בשנים האחרונות.ולראש העיר אני אומרת שלא ישכח שיש בחירות באופק

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר