זהבה לנדמן (צילום בני לפיד) ואורי זנקו (צילום פרטי), יש עתיד רעננה
זהבה לנדמן (צילום בני לפיד) ואורי זנקו (צילום פרטי), יש עתיד רעננה

רשימה חדשה: יש עתיד תתמודד למועצת העיר, החלטה לגבי ראשות העירייה תתקבל בהמשך

את הרשימה יובילו זהבה לנדמן ואורי זנקו, היו"רים המשותפים של המפלגה ברעננה. תיתכן חבירה לגורמים פוליטיים נוספים בעיר בעלי אג'נדה דומה

פורסם בתאריך: 4.5.23 08:35

כחצי שנה לפני מועד הבחירות לרשויות המקומיות ועל קו הזינוק של המועמדים למועצת העיר מתייצבת רשימה חדשה: רשימת יש עתיד, בראש עומדים כעת זהבה לנדמן ואורי זנקו, אשר משמשים כיו"רים משותפים של מטה יש עתיד ברעננה. השניים מונו לתפקיד זה ב-2018 על ידי יו"ר המפלגה יאיר לפיד ומאז הם מכהנים בו. כעת הם גם יתמודדו במשותף ברשימת יש עתיד למועצה. ההכרזה על כך תתקיים באופן רשמי במהלך כנס של יש עתיד שיתקיים החודש בעיר, במהלך יוני הם צפויים להזניק את הקמפיין הרשמי שלהם.

לנדמן היא תושבת העיר מזה כ-17 שנה ואילו זנקו גר ברעננה מזה כ-10 שנים. שניהם פעילים במפלגת יש עתיד מזה כשמונה שנים, וכאמור, בארבע וחצי השנים האחרונות הם גם מכהנים כיו"רים משותפים של המטה ברעננה לאחר שהחליפו בתפקיד את איתן גליק. עוד בזמנו ציינו השניים כי שיתוף הפעולה ביניהם, כשלנדמן מגיעה מהמגזר הדתי וזנקו מהחילוני, אמור לייצג באופן שווה את כל תושבי רעננה. עם זאת, עד כה לא הצליחה יש עתיד להיכנס למועצת העיר, למרות שבבחירות לכנסת רושמת המפלגה הישגים מאוד גבוהים בקרב אוכלוסיית העיר. במקביל לפעילות הפוליטית שלהם, לנדמן וזנקו מובילים ומקדמים בהתנדבות יוזמות חברתיות לטובת ציבור התושבים בעיר, כשגם את היוזמות האלה הם מובילים במשותף.

לנדמן וזנקו אף הוציאו אתמול (רביעי) הודעה משותפת בה אמרו: "כפי שהודענו במפגש פעילים ותושבים בחודש מרץ, אנו נערכים כעת להתמודדות למועצת העיר. ההשקה הרשמית מתוכננת לחודש הבא, מאחר וכולנו בפוקוס הדוק על המחאה. פרטים נוספים ימסרו בקרוב".

 

לנדמן אמרה: "ההחלטה שלנו לרוץ מגיעה עקב כך שנעשו אלינו הרבה פניות וראינו שיש הרבה תמיכה בכך. התמיכה היא מעל ומעבר למה שצפינו ויש אפילו לחץ שנרוץ לראשות העיר. כרגע אנחנו נערכים להתמודדות למועצה, ואם תהיה כל החלטה אחרת נודיע בהמשך".

זנקו: "אנחנו כרגע מגבשים את הרשימה, שתקבע על ידינו, ראשי המטה. עם זאת, עוד לא קבענו את הרכב הרשימה מכיוון שבכוונתנו לפנות לגורמים נוספים בעיר, שהם בעלי אג'נדה דומה ולאחד את כל המחנה הליברלי כגוש אחד, תוך הפקת לקחים ממה שקרה בבחירות לכנסת. אין סיבה שאנשים שחושבים באותו ראש לא ירוצו ביחד".

זנקו סירב לומר מיהם הגורמים אותם הוא רוצה לאחד בגוש הזה עד שהמהלכים מולם יסוכמו. עם זאת, גורמים פוליטיים המעורים בנעשה בעיר אמרו כי הם מניחים שייתכן ומדובר בסיעת מרצ, או ברשימתה של גלי שחר, שהתפטרה לפני כמה חודשים מהקואליציה. ייתכן גם שזנקו ולנדמן ינסו לפנות לכוחות נוספים שכיום עדיין לא מכהנים במועצת העיר ושוקלים התמודדות ויציעו להם להצטרף לרשימתם.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר