הדמיית מחלף אחוזה, משרד התחבורה
הדמיית מחלף אחוזה, משרד התחבורה

תכנית חומש: בצומת אחוזה יוקם מחלף, כביש 4 יורחב

שורה של פרויקטים תחבורתיים אמורים להתבצע בשנים הקרובות ולהקל על העומסים. אבל מדובר בתכנית חומש ואין עדיין לוח זמנים ממשי לביצועה

פורסם בתאריך: 14.5.23 07:52

שורה של פרויקטים תחבורתיים האמורים להקל על העומס באזור אמורים לצאת לדרך. הפרויקט המרכזי שיעניין את תושבי רעננה הוא הקמת מחלף במפגש בן כביש 4 לרחוב אחוזה, צומת שכיום מאטה את התנועה לצפון ולדרום. כמו כן ישודרג מחלף רעננה דרום (המפגש של כביש 4 עם כביש 531). נציין כי מדובר בתכנית חומש כך שלא נמסר לוח זמנים לעבודות.

בכביש מספר 4 בין מחלף רעננה דרום למחלף הדרים תבוצע הרחבת הדרך לטובת נתיב רב תפוסה. בכביש 444, העובר במועצה האזורית דרום השרון בפאתי טייבה – מחלף איל תתבצע תוספת נתיב לטובת נתיב רב תפוסה בהשקעה של 232 מיליון. מדובר בכביש המקביל לכביש 6 המפנה תנועה מכביש 6 ומאפשר גישה ונגישות אזורית גם לעיר כפר סבא ולעיר כוכב יאיר – צור יגאל.

 

עוד על הפרק: בדרך התקווה יושלם חיבור גני תקווה למחלף גת רימון בהשקעה של 70מיליוןשקלים. הכביש יהווה פתרון לבעיית התנועה של המושבים באזור – ויקל באופן דרמטי על גודשי התנועה באזור כולו. בכביש 46 במחלף גבעת כח – מחלף הטייסים תחל עבודות לסלילת דרך חדשה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר