הילדה ליהי טננבאום ז"ל, צילום שרץ ברשת פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הילדה ליהי טננבאום ז"ל, צילום שרץ ברשת פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

טרגדיה: ליהי טננבוים בת התשע נפטרה בפתאומיות שבועיים לפני יום הולדתה

כאב גדול: ליהי טננבוים, תלמידת כיתה ג' בבית הספר פעמונים נפטרה בבית החולים. היא אושפזה עם תסמיני חום ודלקת, ונפטרה במהלך ניתוח שעברה. ברוידא: "אין לתאר את עוצמות הכאב"

פורסם בתאריך: 31.5.23 08:37

עצב גדול נפל אתמול (יום שלישי) על תושבים רבים ברעננה, על תלמידים בבית הספר היסודי פעמונים בעיר ועל בני משפחתה ומכריה של ליהי טננבוים ז"ל. ליהי, תלמידת כיתה' בפעמונים, נפטרה בשלישי בבוקר, שבועיים בלבד לפני יום הולדתה התשיעי. ליהי נפטרה בעקבות מחלה שפקדה אותה באופן פתאומי. הלווייתה קורעת הלב התקיימה אתמול בשעות הערב בנוכחות רבים בבית העלמין החדש בכפר נחמן.

ככל הידוע, ליהי לא חשה בטוב והוריה הביאו אותה עם תסמיני חום ודלקת לבית החולים לילדים ספרא שבתל השומר, שם היא אושפזה למשך כמה ימים. למרבה הצער, במהלך האשפוז מצבה התדרדר באופן פתאומי, היא עברה ניתוח שבמהלכו נפטרה.

לאור המקרה הקשה והקושי של חבריה לכיתה ולבית הספר של ליהי ז"ל להתמודד עם המקרה, הגיעו לבית הספר אנשי מקצוע רבים: אנשי השפ"ח (השירות הפסיכולוגי החינוכי), הייעוץ החינוכי הבכיר, הפיקוח על ביה"ס וצוות אגף החינוך – כדי ללוות את הצוות והתלמידים בתהליך כולו ועל מנת לקבל תדרוך והנחיה על האופן שבו יש לפתוח את היום ולשוחח עם התלמידים.

 

שירי דנטס, מנהלת בית הספר, הוציאה הודעה להורים שבה כתבה: "הכאב של משפחת טננבוים הוא הכאב והצער של כולנו. אנו מאחלים למשפחה הרבה כוחות ונחמה ואנו מחבקים אותם. אנו נמשיך ללוות את המשפחה ואת התלמידים ונגיש עזרה לכל פונה".

ראש העירייה, חיים ברוידא, ניחם גם הוא את המשפחה בעמוד הפייסבוק שלו: "אין לתאר את עוצמות הכאב. רעננה כולה נפרדת מליהי טננבוים. רק בת תשע. לינוי, תומר, עידן, ליאן, שלי ובית ספר פעמונים, כיתה ג1, אין מילים שינחמו. יהיה זכרה ברוך".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרה ברוך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר