השקת קמפיין הבחירות של ניר קריסטל, צילומים מטה הקמפיין
השקת קמפיין הבחירות של ניר קריסטל, צילומים מטה הקמפיין

ניר קריסטל השיק את הקמפיין שלו: "מפנינת השרון הפכנו לעיר שהיא בסדר"

"יש לנו עבר מפואר מאוד, הווה בסדר, ועתיד שנראה כרגע מאוד בעייתי. את הכיוון הזה חייבים לשנות בדחיפות על ידי מנהיגות חדשה", אמר קריסטל שיתמודד על ראשות העירייה

פורסם בתאריך: 5.6.23 08:17

ניר קריסטל השיק רשמית את קמפיין הבחירות שלו לראשות עירייה רעננה, בהשתתפות עשרות פעילים מכל גווני האוכלוסייה ברעננה ועם דמויות בולטות בעיר. קריסטל ציין כי ערב ההשקה לא פורסם בכוונה בשלטי חוצות או במדיה הדיגיטלית. ואמר: "חשוב לי שהבשורה תצא מהקרובים לי ביותר כדי שמכאן נביא את הבשורה לעיר". רשימתו של קריסטל תשמור על שמה הקודם, רעננים, גם במערכת הבחירות הנוכחית.

בדבריו אמר קריסטל כי הסיפור של רעננה הוא פשוט: "יש לנו עבר מפואר מאוד, הווה בסדר, ועתיד שנראה כרגע מאוד בעייתי. את הכיוון הזה חייבים לשנות בדחיפות על ידי מנהיגות חדשה, שמציעה חדשנות, יזמות ובמיוחד עבודת צוות. החלטתי לצאת למסע הזה כי אני רואה את העיר המפוארת שלנו הופכת מפנינת השרון ל'בסדר'. ולכאורה הכל כאן 'בסדר'. מבוקר עד ערב מספרים לנו כמה הכל בסדר. אבל כשאני מסתכל על שכנותינו בשרון, אצלן הרבה יותר טוב. אפילו דירה חדשה בהוד השרון כבר יותר יקרה מדירה בנווה זמר לדוגמה. ואני שואל: בשביל זה באנו לגור ברעננה? בשביל בסדר?".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


מה יש לך להציע לתושבים במקום זאת?
"רעננה שלנו כמהה למנהיגות חדשה. זאת לא סתם סיסמה. זאת דרך חשיבה ומסיבה זו גם בחרתי בשעתו לוותר על השכר כסגן ראש העירייה ולעבור לאופוזיציה. אני רוצה לשנות את ה'בסדר'. כשמסתפקים ב'בסדר', כדי לאכול במסעדה נוסעים להוד השרון, הופעות בפארק – בטח יש, אבל בזה של הרצליה, נוסעים לבקר המון רעננים שגרים בכפר סבא הירוקה. משרד התחבורה לוקח לנו 137 מיליון שקלים שהיו מיועדים להקים כאן תשתית תחבורה ציבורית מפוארת, מוותרים על הקמת תחנת כיבוי במימון של 20 מיליון שקלים מכספי המדינה. כן כן, עיר עם מאה אלף תושבים, בלי תחנת כיבוי ובלי תחנת משטרה. יכולתי לספר לכם גם על הקיצוץ ההזוי בסיירת הביטחון והרשימה עוד ארוכה, ארוכה מדי לצערי. כמובן, כשמסתפקים ב'בסדר', לא מעבירים תקציב המאפשר ליישם מדיניות, לא לקדם רעיונות ופרויקטים למען ילדי ותושבי העיר, פשוט, כי אין מדיניות. על הדרך פוגעים בכל העמותות הנתמכות מתקציב העיריה וכשאין מדיניות שוקעים לבינוניות".

עוד ציין קריסטל: "אני מגיע עם הרבה רעיונות יצירתיים וחדשים, שאני מאמין שייקחו את העיר שלנו קדימה. אני מציע, להבדיל מכל מועמד אחר, 20 שנות ניהול במגזר העסקי-פרטי וציבורי כאחד, ניסיון של שנתיים כסגן ראש העירייה ובסך הכל 10 שנים כחבר מועצת העיר. מאחורי ים של פרויקטים למען הקהילה ברעננה במגוון תחומים – כדוגמת סיירת ההורים שהקמתי ועליה פיקדתי, ואלפי שעות של הקשבה ושירות לתושבי העיר. אני בקיא באתגרים של העיר הזו ויש לי תכנית סדורה כיצד להתמודד איתה. אני לא עושה את זה לבד. תמיד עם אנשי מקצוע, תמיד עם מתנדבים, תמיד עם אנשים שאכפת להם ושנרתמים לעזור. תמיד יחד, תמיד בעבודת צוות".

מה לגבי תכניות יותר ספציפיות?
"אני מבטיח שכבר בקרוב אחשוף את התכניות שלי לעיר. מדובר בתכנית שגובשה ביחד עם מיטב המומחים ולאחר סקרי עומק בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר