קובי פרץ וחיים ברוידא, צילום דוברות העירייה
קובי פרץ וחיים ברוידא, צילום דוברות העירייה

קובי פרץ עבר לרעננה ואפילו הצטלם עם ברוידא. אז למה הוא לא מדבר על זה ומה מפריע לו?

הזמר קובי פרץ עבר עם משפחתו להתגורר ברעננה ומי שבישר על כך לתושבים הוא ראש העירייה, חיים ברוידא, בדף הפייסבוק שלו. ההפתעה חיכתה לנו כשביקשנו לשמוע מהזמר עצמו קצת על הסיבות למעבר

פורסם בתאריך: 19.6.23 08:33

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה של סלבס בעלי משפחות המעדיפים לעזוב את תל אביב ולעבור לערים או יישובים שקטים יותר, בעיקר באזור השרון. בשבוע שעבר הצטרך למגמה הזו הזמר קובי פרץ, שביחד עם אשתו ענבל וארבעת ילדיהם, עברו לגור ברעננה. זאת לאחר כמה שנים שבהם המשפחה התגוררה בשכונת המשתלה בתל אביב. על מעברו של פרץ לעיר בישר לאחרונה ראש העירייה, חיים ברוידא, בעמוד הפייסבוק שלו.

מי שעוקב אחרי פרץ וקורותיו יודע כי בשנים האחרונות, הזמר, שנולד וגדל בשכונת כפר שלם בתל אביב, עבר מספר מהפכים ובהם התמודדות עם עונש מאסר של שנה וחצי בגין עבירות מס וכן תהליך התחזקות שהגיע במקביל לכך. כזכור, בשנת 2017 התחיל הזמר לרצות עונש מאסר של שנה וחצי בגין עבירות מס, לאחר שהואשם בהעלמת מס בשווי חמישה מיליון שקלים. לאחר שריצה 9 חודשים (הנשיא דאז ראובן ריבלין הסכים להקל את עונשו) השתחרר פרץ מבית הסוהר ושילם קנסות למדינה בשווי מאות אלפי שקלים.

 

לאחר שהשתחרר מהכלא התחיל פרץ בתהליך התחזקות והוא ואשתו אף הרחיבו את המשפחה. פרץ נוהג לשתף את העוקבים אחריו ברשתות החברתיות בחיזוקים ובדברים הקשורים ליהדות. לאור זאת, יש גם מי שטוען כי המעבר שלו לרעננה קשור, בין השאר, לחינוך ילדיו, בו הוא מעורב, והרצון שלו לתת להם חינוך בעל אופי דתי יותר. נראה כי ברעננה הוא הצליח למצוא שילוב בין איכות החיים שאותה ביקש למשפחתו לבין החינוך המתאים להם לפי תפיסתו החדשה.

בפוסט שפרסם כתב ברוידא: "גם ענבל וקובי פרץ הגיעו למסקנה שאין כמו רעננה. ברוכים הבאים לתושבים החדשים שלנו"

רצינו לשמוע גם מהזמר עצמו על הרילוקיישן, על הסיבות ועל ההרגשה, אבל להפתעתנו נמסר מטעמו של פרץ כי הם מבקשים שלא להגיב על המעבר לרעננה מכיוון שפרסום המידע לא תואם מולם.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. רענני ותיק

    לא מבין מהי הבשורה הגדולה במעבר שלהם. לא מדובר באיש מופת שקהילת רעננה וראש העיר שלה יכולים להתברך בו.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר