סגמ ע' מרעננה, מסיים קורס כטמ"ם, צילום דובר צהל
סגמ ע' מרעננה, מסיים קורס כטמ"ם, צילום דובר צהל

"התחברתי למערך". סג"מ ע' מרעננה סיים בהצלחה קורס כטמ"ם

מספר מחזור 41 של הקורס החשוב להפעלת כלי טיס מאוישים מרחוק גדל בבית של חיל האוויר: אביו טייס במיל', אמו הייתה פקחית טיסה. למפגש דמויות משפיעות הוא בחר להביא את הגננת שלו

פורסם בתאריך: 22.6.23 09:11

הכירו את מסיים קורס מפעילי כטמ"ם מספר 41, סג"ם ע' מרעננה: אתמול (רביעי), נערך טקס סיום קורס מפעילי כטמ"ם (כלי טיס מאויש מרחוק) מספר 41 בבסיס חיל האוויר פלמחים.  הטקס נערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, מפקד בסיס פלמחים, תת-אלוף עומרי דור וקצין תותחנים ראשי, תת-אלוף נרי הורוביץ.

מערך הכטמ"ם של חיל האוויר הישראלי הוא המוביל בעולם ביכולותיו המבצעיות ובטכנולוגיות בהן הוא משתמש. רק אתמול חוסלה לראשונה מזה שנים חוליית מחבלים באזור ג'נין באמצעות כלי טיס ללא טייס. בבית הספר למפעילי כטמ"ם עברו החניכים הכשרה של שישה חודשים, במסגרתה למדו על כלי הטיס המאוישים מרחוק, יסודות ההטסה ועברו קורס פענוח מתקדם ומשימתי.

בין המסיימים, סג"ם ע', בן 20, תושב רעננה ואח בכור לארבעה אחים קטנים. אביו ואמו של סג"מ ע' הכירו בחיל האוויר: אביו הוא טייס במיל' בטייסת 190 ואמו הייתה פקחית טיסה. סג"ם ע' אוהב לגלוש ולטייל בארץ. בתיכון הרחיב את מגמת פיזיקה והיה חבר בתנועת הנוער "הצופים".

 

 

 

למפגש דמויות משפיעות, מפגש בו מסיימי הקורס מזמינים את הדמות אשר הכי השפיעה עליהם במהלך חייהם, בחר סג"מ ע' להביא את הגננת שלו: "היא אשת חינוך מעוררת השראה ברמ"ח איבריה", הוא אמר, "היא גידלה מאות ילדים בגיל משמעותי עם המון אהבה ואכפתיות לכל אחד, בשיטות החינוך המדהימות שפיתחה".

חוויה שזכורה לסג"מ ע' במיוחד היא מבצע "מגן וחץ": "פוזרנו בטייסות. הסיפוח עזר לי להתחבר למערך וקיבלתי הצצה לאיך עומד להיראות השירות שלי. היה מאוד מעניין".

סג"מ ע' מסכם את הקורס: "היה מעניין ומשמעותי, הכרתי חברים טובים וקיבלתי הכשרה מקצועית חשובה. ההדרכה בבית הספר ברמה מאוד גבוהה והמדריכים דיברו איתנו בגובה העיניים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר