יוסי כסיף, ז"ל, צילום מהפייסבוק
יוסי כסיף, ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד: הלך לעולמו העורך המוסיקלי, יוסי כסיף, שמובא למנוחות ברעננה

כסיף ז"ל, מבכירי העורכים המוסיקליים במשך שנים, נפטר לאחר מחלה. בתאגיד השידור כאן ספדו לו: "יוסי כסיף היה אדם שכולו לב ואהבה גדולה למוזיקה וליצירה"

פורסם בתאריך: 22.6.23 15:16

אבל כבד: נפטר יוסי כסיף, מבכירי עורכי המוזיקה ברדיו הישראלי. כסיף ז"ל היה בן 68 במותו, הוא מובא למנוחות היום ברעננה. כסיף היה מראשוני העורכים שהציגו למאזינים את מוזיקת האלטרנטיב והרוק הישראלי. הוא ערך תכניות רדיו מוכרות ופופולריות כמו "קצת אחרת" ו"רוק בישראל". עם הקמת תאגיד השידור הישראלי כאן מונה לעורך בכאן גימל וכאן 88.

בתאגיד השידור ספדו לו: "בצער ובכאב אנחנו נפרדים מעורך אדיר ובעיקר מחבר יקר. יוסי כסיף היה אדם שכולו לב ואהבה גדולה למוזיקה וליצירה. בשבוע האחרון עם ההתדרדרות במצבו הרפואי בכירי האמנים בישראל הגיעו לביתו ושרו לו שירים, שהפכו לשירי פרידה. חטיבת הרדיו תנציח את עשייתו העשירה בדרך מוזיקלית. יהי זכרו של יוסי ברוך", מסר לי-אור אברבך, סמנכ"ל הרדיו של התאגיד.

רבים הוכו בהלם וספדו לו בדף הפייסבוק שלו. פטר רוט כתב: "יוסק'ה אהוב, קשה מאוד להיפרד ממך, ובטח שכל כך מהר. היית שם תמיד בשביל כולם, מקצוען, ידען, הפצת את הקסם שלך לכל עבר. תודה על המוזיקה, תודה על החברות, זו הייתה זכות ענקית להכיר אותך. נוח בשלום".

 

אבי משולם כתב: "תודה על אהבה אמיתית למוזיקה. על זכרון אין סופי לפרטים. על רגש בתוך כל עריכה, על הסבלנות לשמוע והיכולת לזהות את הרצועות הנסתרות, על הרצון להכיר גם את החדש, השונה והחריג. על כל מה שלמדנו ממך. על סיפורי האורחים ב״רוק בישראל״ על איך הם שיננו את ״קצת אחרת״. 11 השנים המשותפות (כמעט) כל לילה, מהאולפן בתל אביב או ירושלים, היו בשבילי השיא. תודה". לירון בן שמעון כתבה לו: "כסיפוש אהבתי אותך, כי היית אחר, אובססיבי למוזיקה ומסור אליה. עוד מהימים שלי בגימל לא שוכחת את השיחות, והצחוקים היית ילד שמאוהב במוזיקה כל חייו וככה ונשארת. זאב בודד, זן נדיר, ולב רגיש, תשמור עלינו שם".

כסיף מובא למנוחות היום (חמישי, 15:00) בבית העלמין הישן של רעננה, קלאוזנר 18.

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר