השקת המיזם
השקת המיזם

עשיתם עבירת תנועה? שומרי הדרך מסתכלים עליכם

אתמול (ב') הושק הפרויקט בו יוכלו תושבי העיר לצלם באפליקציה ייעודית עבירות תנועה ולהעביר לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

פורסם בתאריך: 5.9.17 20:21

באירוע חגיגי הושק אתמול (ב') במשכן למוזיקה ולאומנויות  פרויקט "שומרי הדרך", זאת על מנת להציג בפני המתנדבים את המיזם. באירוע נכחו מנכ"לית הרשות לבטיחות בדרכים, תא'ל (מיל') רחל טבת ויזל, מפקד נקודת רעננה, רפ"ק מאיר נווה, ראש העירייה, זאב בילסקי, מנהל מיזם שומרי הדרך, יאיר נתיב ועוד.

רעננה היא העיר הראשונה בארץ שהצטרפה למיזם שהקים משרד התחבורה והוא  נולד בעקבות העלייה המתמדת במספר ההרוגים בתאונות הדרכים בשנים האחרונות ונועד כדי להקל על עבודתם העמוסה של שוטרי התנועה.

"שומרי הדרך" הינו מיזם התנדבות אזרחי, של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בשיתוף אגף התנועה של משטרת ישראל ועמותת "נתיב בטוח". עבודתם של שומרי הדרך מתבצעת בעזרתה של אפליקציה ייעודית, שמאפשרת לכל אזרח המתנדב במיזם  לצלם עבירות תנועה המתרחשות סביבו תוך-כדי הנהיגה. תמונות אלו נשלחות לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שמבצעת בדיקה מעמיקה בעבירה שתועדה. ובמידה ומדובר בעבירה מסכנת חיים (דוגמת חציית צומת מרומזר באור אדום, עקיפה על קו הפרדה רצוף או כאשר הדרך איננה פנויה, אי מתן זכות קדימה להולך רגל על מעבר חצייה ועוד) לוחית הרישוי של הרכב שביצע את העבירה תועבר לטיפול אגף התנועה של משטרת ישראל.

לקריאה נוספת על הפרויקט:

https://www.gov.il/he/Departments/Guides/frequently_asked_questions

בתמונה (מימין לשמאל): מנהל בטיחות אזורי ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים יוסי בלגזל, מנכ"לית הרשות לבטיחות בדרכים, תא"ל (מיל') רחל טבת ויזל, מפקד נקודת רעננה, רפ"ק מאיר נווה, ראש העיר מר זאב בילסקי, מנכ"לית העירייה מיכל הירש נגרי, מנהל מיזם שומרי הדרך יאיר נתיב, סגנית ראש העיר סימה פרי, ורונית עוזרי, מנהלת המטה לבטיחות בדרכים בעירייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר