אודליה כהן שינדורף ואבי יוסף, צילום פרטי
אודליה כהן שינדורף ואבי יוסף, צילום פרטי

התפתחות מעניינת: אודליה כהן שינדורף הצטרפה לרשימתו של עו"ד אבי יוסף

יוסף אמר: "אודליה היא מהנשים שצריכות להיות חלק מהנהגת העיר ולהוביל אותה קדימה". כהן שינדורף: "אני מאמינה שיהיה שינוי גדול במועצה. אני אעשה הכל לשכנע את הציבור שאבי ואני זה הצוות שהעיר זקוקה לו"

פורסם בתאריך: 13.7.23 09:01

לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו באוקטובר מתחילים המועמדים השונים לגבש את רשימותיהם. עו"ד אבי יוסף, אחד המתמודדים על ראשות העירייה, הודיע אתמול (רביעי) על הצטרפותה של עו"ד אודליה כהן שינדורף, מי שהייתה יו"ר הנהגת ההורים ברעננה עד לשנת הלימודים האחרונה, לרשימתו כמספר שתיים שלו.

"רעננה יקרה לי ואני מאמינה שאתרום למועצת העיר ולציבוריות הרעננית, מניסיוני ויכולותיי", אומרת כהן שינדורף. "בשנה האחרונה כאב לי שנשים נדחקו החוצה מתפקידי מפתח ציבוריים, ואני כפמיניסטית חושבת שמקומן של הנשים בעלות היכולת והרצון הוא בקדמת הבמה. לכן אני מרגישה חובה להשמיע קול ולהירתם לעשיה הציבורית, להיות בעמדת השפעה ולקחת אחריות על עיצוב המדיניות העירונית. בשנה אחרונה צפיתי, אמנם מהצד, בהתנהלות המועצה, בחוסר הכבוד אחד כלפי השני, בחוסר הממלכתיות, בחוסר היכולת לעבוד ביחד ובנזק העצום שההתנהלות הזו עושה להתפתחות לטווח רחוק לעיר. הבנתי שאני פשוט לא יכולה לעמוד מנגד. אני מאמינה שהאופי והיכולת שלי יוכלו להביא לשיתוף פעולה במועצה הבאה יהיו מי שיהיו החברים בה. ביכולתי להביא לעשיה משותפת ולא למלחמה אחד בשני.

על הבחירה לחבור לאבי יוסף אמרה כהן שינדורף: "ראשית, אני מכירה את אבי שנים ויש לי איתו כימיה נהדרת. פעלנו ביחד במישור הארצי בכמה פרויקטים גדולים לטובת הציבור בתקופת הקורונה ובפעולות חסד ברמה העירונית כיו"ר הנהגת ההורים. חשוב לי לחבור למועמד עם יכולת ראיה למרחוק, הוצאה לפועל של פרויקטים ויכולת מתן בסתר וחסד גדולים. בנוסף החלטתי שאני לא מעוניינת להצטרף לאף סיעה מהמועצה הנוכחית. לדעתי אבי הוא המתאים מבין המועמדים, ביכולת ובאישיות".

מהם הנושאים שחשוב לך לקדם?
"חינוך, נוער, צעירים, מלחמה בבעיית האלימות, חרמות וחוסר המעש של הילדים שמביא להסתבכויות וניתוק חברתי ולימודי. אני שואפת לפעול להוזלת יוקר המחיה סביב גידול הילדים ברעננה, חוגים, פנאי ועוד, קידום תנועות הנוער והוזלת עלותן לתושבים, ספורט בדגש על ספורט נערות ונשים, תקצוב שוויוני, מתקנים, מצוינות שוויון הזדמנויות אמיתי, עליה וקליטה, ובכלל שיפור היצע הבילויים והפנאי בעיר בערבים. אני גם מאמינה שהתחומים בהם אוכל לתרום הכי טוב הם חינוך, צעירים, קליטת עליה וקידום עסקים וחברות. כעו"ד אני מתמחה בליווי יבואנים וחברות לישראל, באיתור חברות ייחודיות, אני מכירה את תהליך הרגולציה, הקשיים בפתיחת עסקים ואעשה הכל שיפתחו כאן עסקים קטנים. אעשה כל מה שאני יכולה להקל על פתיחת עסקים ולהביא חברות גדולות לרעננה".

מה את חושבת שיהיו תוצאות הבחירות?
"הנבואה ניתנה לשוטים. אני מאמינה שיהיה שינוי גדול במועצה. אני אעשה הכל לשכנע את הציבור שאבי ואני זה הצוות שהעיר זקוקה לו. בסופו של דבר, בסוף רוב תושבי רעננה הגיעו לכאן בזכות מערכת החינוך שנבנתה במשך שנים והפכה למותג ארצי. הציבור יודע שהלב שלי בחינוך, אני כבר ארבע שנים נלחמת בכל חזית עבור ציבור התלמידים וההורים בישראל. עבדתי מול כל משרדי הממשלה הרלוונטיים, הייתי חלק מצוות שעבד מול הרמות הכי בכירות באוצר, ברווחה, בקליטת עליה ובחינוך. ידעתי לעמוד ולהילחם לטובת הציבור גם בוועדות הכנסת, גם בשיא הקורונה, בלי לפחד ובלי להרכין ראש, בממלכתיות וענייניות. אמשיך לעשות זאת לטובת העיר רעננה, כי זו טובת העיר וצו השעה".

יוסף אמר: "אני שמח מאד על הצטרפותה של אודליה כמספר 2 לרשימת ביחד. אודליה היא חיזוק משמעותי ושותפה מושלמת, שמביאה איתה את הרעננות והיוזמה של מי שמגיעה מחוץ למערכת הפוליטית, אך, מצד שני, היא בעלת עבר עשיר ומוכח בעשיה ציבורית רבת שנים כיו"ר הנהגת ההורים היישובית וסגנית בהנהגת ההורים הארצית. בתפקידה האחרון כסגנית בהנהגת ההורים הארצית התנהלה אודליה בהצלחה מול הרשויות הארציות והוכיחה כשהמטרה נכונה, אין דבר שעומד בפניה ואין דלת שהיא לא יודעת לפתוח. אודליה היא מהנשים שצריכות להיות חלק מהנהגת העיר ולהוביל אותה קדימה. אני מאחל לאודליה הצלחה רבה בהמשך הדרך וביחד נביא הנהגה חדשה שתחזיר את רעננה לתושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר