חילוץ נער שנפצע בהתהפכות טרקטורון, צילום איחוד הצלה
חילוץ נער שנפצע בהתהפכות טרקטורון, צילום איחוד הצלה

נער נפצע קשה בהתהפכות טרקטורון ונזקק לפינוי במסוק

הנער התהפך עם הטרקטורון בהר הזבל צפונית לרעננה. "מכיוון שלא ניתן היה לחלץ אותו מהשטח בצורה בטוחה עם רכב הזנקנו למקום מסוק של חיל האוויר", הזנקנו מסוק של חיל האוויר", סיפר פראמדיק מד"א

פורסם בתאריך: 14.7.23 18:35

נער שרכב על טרקטורון נפצע קשה בתאונה בשטח פתוח המוכר כהר הזבל צפונית לרעננה, הנער הפצוע נזקק לפינוי במסוק.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 13:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על טרקטורון שהתהפך בשטח פתוח צפונית לרעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר נער בן 16 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.

פראמדיק מד"א, עידן שינה, סיפר: "באמצעות רכב 4×4 הצלחנו להגיע לצעיר שהתהפך עם טרקטורון סמוך להר הזבל. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים וחבישות, מתן תרופות להרדמה והנשמה. מכיוון שלא ניתן היה לחלץ אותו מהשטח בצורה בטוחה עם רכב הזנקנו למקום מסוק של חיל האוויר שחילץ אותו באמצעות כבל כשהוא רתום לאלונקה והמסוק מפנה אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער רוכב טרקטורון שנפצע קשה בהר הזבל ברעננה. איציק מוריה ונחשון רשף, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "הגענו לזירה ברכב שטח של איחוד הצלה. לדברי חבריו הנער שרכב על טרקטורון נפצע קשה כתוצאה מהתהפכות הטרקטורון במהלך רכיבה בשטח. בסיוע רופא איחוד הצלה הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא תל השומר במסוק של יחידת 669".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר