בטון על השורשים, העץ ברחוב בורוכוב, צילום פרטי
בטון על השורשים, העץ ברחוב בורוכוב, צילום פרטי

בטון בערוגה: מי התנכל לעץ הוותיק ברחוב בורוכוב?

תושבת טוענת כי התלוננה מספר פעמים במוקד העירוני עד שהנושא טופל אך מצבו של העץ לא ברור. העירייה: הנושא טופל במלואו, נמשיך לעקוב אחר מצב העץ על ידי גורמי המקצוע"

פורסם בתאריך: 19.7.23 08:48

מי מילא בבטון את שורשי עץ ענק ו-ותיק ברחוב בורוכוב ברעננה? זה גם מה ששואלת בכעס תושבת שמתגוררת ברחוב. התושבת מתלוננת על זמן התגובה הארוך של העירייה. עוד היא אומרת שהאדם שמילא בבטון את ערוגת העץ במטרה להרוג אותו, גם הזריק לו רעל.

התושבת מספרת: "פניתי מספר פעמים בשבועות האחרונים למוקד העירייה בקשר לעץ שנמצא בבורוכוב 35, שמישהו ביטן (מלשון 'בטון') את הערוגה שלו במלט, בזדון כמובן. הוא עשה את זה ספציפית רק לעץ הזה, כל שאר העצים בבניינים הסמוכים וממול בסדר גמור. אף אחד לא נגע בהם. הוא אף הגדיל לעשות כדי 'לוודא הריגה', הוא או היא גם הזריקו לגזע שלו במספר מוקדים רעל. הייתי מזועזעת כשראיתי את זה. פניתי כחמש פעמים בעניין למוקד – קיבלתי כל פעם הודעה " תלונתך טופלה". אבל היא לא טופלה".

עוד מספרת התושבת: "לפני מספר ימים התקשרתי שוב למוקד הודעתי שאני מערבת את אדם טבע ודין, עמותות סביבה נוספות, ואת פקיד היערות, כי הם לא מטפלים. ביום שישי האחרון הם פתאום התקשרו אלי ושאלו מה קרה לעץ, שוב הסברתי. בסופו של דבר הגיע עובד עירייה בשישי האחרון, הוציא פטישון מהאוטו ושבר את כל המלט. אטני לא יודעת אם העץ ישתקם, אבל מדובר במעשה חמור מאוד. אני מאוכזבת מהכך שלקח לעירייה מספר שבועות לטפל בכך.

מהעירייה נמסר בתגובה: "עם התקבל הפנייה במוקד העירוני היא נותבה לטיפול הגורמים המקצועיים העירוניים. הנושא טופל במלואו במהלך שכלל בדיקה על ידי מפקח הגינון, פירוק הבטון על ידי קבלן אחזקה ובדיקה מקצועית של העצים בשטח על ידי אגרונום, שממצאיה יצאו תקינים וללא כל סימני הזרקת רעל. נמשיך לעקוב אחר מצב העץ על ידי גורמי המקצוע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר