בית החולים בילינסון צילום דוברות בילינסון
בית החולים בילינסון צילום דוברות בילינסון

מפגינה נדרסה בסמוך לרעננה כאשר ירדה מרכבה, פונתה במצב קשה

הפצועה פונתה לבית החולים בילינסון עם חבלה רב מערכתית. ההערכה הראשונית היא שלא מדובר בדריסה מכוונת. המשטרה עיכבה לחקירה את נהג הרכב הפוגע

פורסם בתאריך: 18.7.23 10:29

אירוע קשה הבוקר בכביש 531 בסמוך לרעננה: מפגינה כבת 40 שירדה לכביש במחלף הרצליה מזרח (דרך ירושלים) נדרסה ונפצעה באורח קשה. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים בילינסון בפתח תקוה. ההערכה הראשונית היא שלא מדובר בדריסה מכוונת.

מהמשטרה נמסר: המשטרה עכבה כעת לחקירה סמוך לרעננה בכביש 531, נהג רכב שפגע על פי החשד בנהגת רכב אחר, בעת שירדה מהרכב אל הכביש. בוחני התנועה של מרחב שרון עכבו כעת לחקירה נהג רכב בחשד למעורבות בתאונת דרכים בכביש 531, בה נפגעה נהגת רכב, כאשר מבדיקה ראשונית עולה כי הנהגת עמדה בכביש 531 שהיה פתוח לנסיעה, ירדה מרכבה ונפגעה מרכב שחלף במקום. בוחני התנועה אוספים ממצאים בזירה לבחינת נסיבות תאונת הדרכים.

מבית החולים בילינסון נמסר: "הפצועה מהאירוע בכביש 531 נמצאת בחדר הטראומה להערכת מצב ותופנה למספר בדיקות. עדכונים נוספים בהמשך".

עדכון מבילינסון, 16:00 – ד"ר מורן הלרמן, סגנית מנהלת היחידה לטיפול נמרץ בבילינסון: "ליחידה לטיפול נמרץ הגיעה המטופלת כבת ה-40 מתאונת הדרכים בכביש 531 הבוקר, מצבה עדיין מוגדר קשה והיא סובלת מחבלת פנים וחזה. לאחר שערכנו את כל הבדיקות אנחנו שמחים לעדכן כי מצבה מתחיל להתייצב, היא איננה צפויה לעבור ניתוחים נוספים ואנו מקווים שנוכל להעיר אותה בהקדם".

 

 

דוברות מד"א: בשעה 09:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על הולכת רגל שנפגעה מרכב חולף בכביש 531 סמוך למחלף הרצליה מזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בילינסון, אישה כבת 40 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

פרטים נוספים בהמשך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר