עיריית רעננה, צילום עזרא לוי
עיריית רעננה, צילום עזרא לוי

עיריית רעננה תמשיך להפעיל את המיזם לביטחון תזונתי

במסגרת המיזם זוכות משפחות מוכרות ברווחה לאספקת מזון, סלי פירות וירקות, מזון לתינוקות, סדנאות ייעודיות ועוד. זו השנה השנייה שהמיזם מופעל ומסייע לעשרות משפחות מהעיר החיות באי ביטחון תזונתי

פורסם בתאריך: 27.7.23 13:52

עיריית רעננה תמשיך להפעיל גם השנה את המיזם לביטחון תזונתי שהחל בשנה שעברה ומיועד למשפחות נתמכות ברווחה העומדות בקריטריונים שהגדירה המדינה. המיזם הוא צעד נוסף בשורה של צעדים שעיריית רעננה מבצעת כדי לצמצם פערים ולהבטיח כי כל תושבי העיר יזכו לצרכים הבסיסיים להם הם זכאים.

המיזם, שמופעל בהצלחה על ידי העירייה בשיתוף משרד הרווחה, אשל חב"ד, הקרן לידידות ולקט ישראל, מסייע לעשרות משפחות מהעיר החיות באי ביטחון תזונתי. במסגרת המיזם מוענק להן מדי חודש כרטיס נטען בסכום של 350 שקלים לרכישה ברשתות המזון וכן סל פירות וירקות טריים אשר מגיע ישירות לבית המשפחה. למשפחות עם תינוקות מוענק גם כרטיס חודשי לרכישת חמש חבילות של תרכובת מזון לתינוקות.

במסגרת המיזם זוכות המשפחות להשתתף בסדנאות המעניקות להן כלים נוספים, כגון: העצמת המשפחה, פניות נפשיות, ניהול תקציב, צרכנות נבונה, התגברות על הרגלים ועוד. מחקר מלווה של התוכנית מצא, כי היא יעילה בהפחתת חוסר הביטחון התזונתי של המשפחות המשתתפות וכי היא מסייעת להן רבות בשיפור מצבן הסוציו-אקונומי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר