הפגנה שקטה מול ביתו של ח"כ דני דנון (צילום: גלעד מיטלמן)
הפגנה שקטה מול ביתו של ח"כ דני דנון (צילום: גלעד מיטלמן)

הפגנות המחאה מול ביתו של ח"כ דנון יוכלו להתקיים מעתה רק יומיים בשבוע

ראשי המחאה בעיר קיבלו הודעה, עליה חתום מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, ובה נכתב שהם יכולים מעתה להפגין מול ביתו של דנון יומיים בשבוע בלבד, למספר שעת מצומצם ובמקום מרוחק יותר

פורסם בתאריך: 1.8.23 14:32

האם המפגינים בסמוך לביתו של ח"כ דני דנון ברעננה יוכלו לעשות זאת מעתה רק בכפוף למגבלות חמורות? כנראה שכן, אלא אם יצליחו לשנות את הגזירה החדשה.

מאז תחילת הליכי החקיקה של הרפורמה המשפטית מתקיימות הפגנות בסמוך לביתו של דנון. אולם, בעוד ששכניו של דנון, כך נראה, קיבלו את ההפגנות בהבנה יחסית וחלקם אף הניפו בעצמם שלטים נגד הרפורמה, דנון עצמו פחות אהב את ההפגנות והחליט לפעול נגדן.

ההפגנות מול ביתו של דנון היו תחילה המוניות וסוערות וכללו גם כלי נגינה וזמבורות. אולם, במשך הזמן, ועל מנת שלא להכביד על השכנים ואולי גם על דנון עצמו, אלא רק כדי למחות, השתנה אופיין, כאשר מדי בוקר וערב מגיעה למקום קבוצה של חמישה איש, המתמקמת במרחק של כ-70 מטר מביתו ומקיימת משמרת מחאה שקטה, ללא צעקות, שירה או קריאות כלשהן.

 

 

דנון לא אהב גם את הנוכחות הזו. אתמול (שני) קיבלו ראשי המחאה בעיר הודעה, עליה חתום מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, ובה נכתב שהם יכולים מעתה להפגין מול ביתו של דנון יומיים בשבוע בלבד, למספר שעת מצומצם ובמקום מרוחק יותר. במכתב מפורטים הימים והשעות, שבהם מותרת ההפגנה, באילו נקודות היא יכולה להתקיים ובאילו מקומות היא יכולה להיות שקטה (עד חמישה אנשים) ובאילו מקומות היא יכולה להיות מחאה רגילה (מוגבלת בשעות ורחוקה מביתו של דנון).

ראשי המחאה בעיר בתגובה: "פנינו לעורכי דין, כדי לקבל יעוץ משפטי מול הדיקטטורה מטעמם של דנון והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר