ניר קריסטל ואנה פוזמנטיר (צילום: יח"צ)
ניר קריסטל ואנה פוזמנטיר (צילום: יח"צ)

השלימה את המהפך: פוזמנטיר הצטרפה כמספר 2 לרשימתו של קריסטל

חברת המועצה אנה פוזמנטיר, שפרשה מסיעתו של ראש העירייה ועברה לאופוזיציה, תהיה מועמדת סיעת רעננים של ניר קריסטל לתפקיד סגנית וממלאת מקום ראש העירייה

פורסם בתאריך: 2.8.23 16:03

חברת המועצה אנה פוזמנטיר הודיעה אתמול (שלישי), כי היא מצטרפת לניר קריסטל, המתמודד על ראשות העירייה. פוזמנטיר תהיה מספר 2 בסיעת רעננים בראשות קריסטל ותהיה מועמדת לתפקיד סגנית וממלאת מקום ראש העירייה.

פוזמנטיר החלה את דרכה הפוליטית בקדנציה הנוכחית כמספר 2 בסיעתו של ראש העירייה חיים ברוידא, אבל כבר לפני כמה שנים פרשה ועברה לאופוזיציה. כעת, לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו ב-31 באוקטובר, היא השלימה את המהפך שעשתה עם החלטתה לחבור לאחד המתמודדים האחרים על ראשות העירייה.

פוזמנטיר היא פעילה חברתית בולטת ומרכזית בעיר. היא פעלה רבות במסגרות שונות, כגון ועדי הורים, המשמר האזרחי ועוד.

 

 

פוזמנטיר: "הצטרפתי לעשייה הציבורית בעיר מתוך רצון לעשות ולשנות דרך מועצת העיר. לצערי הרב, בקדנציה הנוכחית כבלו את ידיי, והפוליטיקה גברה על העשייה. מתוך היכרותי את קריסטל בשנים האחרונות אני בטוחה ש-31 באוקטובר ינצחו המעשים את הדיבורים, וביחד נעשה ונצליח. נעיר מהתרדמת את כל היוזמות שרציתי לקדם בתחום התחבורה העירונית, החינוך, הקהילה וקידום והעצמת נשים. אני שומעת את רחשי הציבור ברעננה שלא מרוצה מהנהלת העיר הנוכחית. אני שומעת את רחשי חברי המועצה מכל הסיעות, ואני יודעת שיהיה ברעננה שינוי. כרגע, לפי כל הסקרים המועמד היחידי שיכול לנצח את ברוידא זה רק קריסטל. רעננה שלנו חייבת מנהיג חדש, רענן וגם בולדוזר שיעיר אותה, כי רעננה שלנו נרדמה".

קריסטל ציין, כי מדובר בתוספת כוח משמעותית למען העיר. קריסטל: "אני מודה לאנה על החלטתה לחבור אליי. ביחד נעיר את רעננה שנרדמה. אנחנו הולכים לעבוד קשה בחמש השנים הבאות ולהשקיע בתוצאות למען התושבים ופחות ביחסי ציבור ובסיפורים. בשבועות הקרובים נמשיך להציג בפניכם את התוכנית שלנו בשקיפות מלאה ואת חברי רשימת רעננים המצוינת שבראשותי למועצת העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר