אסף גריידי ז"ל
אסף גריידי ז"ל

אבל ברעננה: אסף גריידי, מנהל המוקד העירוני, נפטר בגיל 48

אסף גריידי ז"ל לקה בדום לב לפני כחודשיים במהלך טיול בטורקיה, אך לא התעורר מאז מהתרדמת. ראש העירייה חיים ברוידא ספד לו: "נזכור את אסף החייכן, העובד המסור, החבר ואוהב האדם, ששנים רבות תרם למען שגשוגה של העיר רעננה"

פורסם בתאריך: 7.8.23 13:03

מנהל המוקד העירוני בעיריית רעננה, אסף גריידי, נפטר הבוקר (שני), בגיל 48. גריידי ז"ל לקה בדום לב לפני כחודשיים במהלך טיול בטורקיה, אך לא התעורר מאז מהתרדמת.

ראש העירייה חיים ברוידא כתב הבוקר בדף הפייסבוק שלו: "מבכה את לכתו מאיתנו של אסף גריידי, מנהל המוקד העירוני. אסף, עובד מצטיין ומוערך, לקה בדום לב לפני כחודשיים, במהלך טיול בטורקיה. לאחר מאמצי החייאה, ליבו חזר לפעום. כעירייה, סייענו להטיסו ארצה והפעלנו את מיטב הרופאים כדי להצילו, אך אסף לא התעורר מהתרדמת. הבוקר נדם ליבו, והוא בן 48. כולנו מחבקים את משפחתו ביום הנורא. נזכור את אסף החייכן, העובד המסור, החבר ואוהב האדם, ששנים רבות תרם למען שגשוגה של העיר רעננה.

 

אבי גבע, מנהל פורום תושבים רעננה, כתב בפייסבוק: "אני המום! אסף ז"ל עבד איתי בעיריית רעננה, במחלקת הביטחון, מיום שחרורו מהצבא, ויחד הצעדנו את נושא הביטחון למעלה מעשור שנים להישגים מרובים. אסף היה בתחילה הממונה על ציוד החירום בעירייה, לאחר מכן מנהל תחום החירום כולו ולבסוף מנהל המוקד העירוני. אסף תרם רבות לעיר רעננה במשך 27 שנות עשייה מעולה, ותמיד בחיוך ובצניעות מרובים".

גריידי ז"ל מונה למנהל המוקד העירוני בחודש דצמבר האחרון לאחר שהתמודד במכרז פומבי, ונבחר על ידי ועדת הבחינה העירונית. הוא החל דרכו המקצועית בעיריית רעננה כסייר ביטחון באגף הביטחון. החל משנת 2004 שימש בתפקיד הממונה על מערך המיגון הרשותי בעירייה ובהמשך ניהל את יחידת החירום בעירייה.

הלווייתו של אסף גריידי ז"ל תתקיים היום (שני) בשעה 18:00 בבית העלמין בכפר נחמן. יהי זיכרו ברוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל אשל

    איזה איש מקסים ויקר הלך לעולמו בטרם עת, באמת היה תמיד מקור לאור, שמחה ושיתוף פעולה – כאב לב אמיתי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר