המרכז ההידרותרפי בבית איזי שפירא, צילום דנית דיטרסדורף
המרכז ההידרותרפי בבית איזי שפירא, צילום דנית דיטרסדורף

אירוע מיוחד בבית איזי שפירא: "הזדמנות לחגוג יחד את הניצחונות האישיים של כל שחיין"

המרכז ההידרותרפי בבית איזי שפירא יקיים מחר את המשחה השנתי לזכרו של ג'ף טולמן. האירוע, בו ישתתפו 80 מטופלים, כולל בין היתר מקצה משפחות ומשחה ראווה

פורסם בתאריך: 9.8.23 11:18

המרכז ההידרותרפי בבית איזי שפירא יקיים ביום חמישי, 10 באוגוסט, החל מהשעה 16:00, את המשחה השנתי לזכרו של ג'ף טולמן. זאת לציון סיום שנת הפעילות 2023.

המשחה הוא אירוע המסכם את הפעילות השנתית במרכז ההידרותרפי. בבית איזי שפירא מציינים כי כל מטופל הרוצה לקחת בו חלק יכול לעשות זאת. המשחה הינו ההזדמנות של המשתתפים להפגין ולחוש יכולת ומסוגלות מול בני המשפחה ומול שחיינים אחרים ולחוש את התוצאה של השעות הארוכות של המאמץ והעבודה הקשה שהשקיעו לאורך השנה.

 

במסגרת המשחה הופכת הבריכה למקצי שחייה כמו בכל בריכה אולימפית, ומסביב מאות בני משפחה נרגשים המעודדים את השוחים, שזוכים כולם במדליה על השתתפותם. השחיינים מחולקים למקצים על פי סגנון וקצב שחייה. בהישמע האות, כולם מזנקים למים ושוחים לאורך הבריכה. אלו מביניהם המסוגלים לעשות זאת, ישחו לבד, מי שזקוק לתמיכה – יקבל את מידת התמיכה שמתאימה עבורו.

במסגרת המשחים ישתתפו כ-80 מטופלים בכל הגילאים שישחו מרחקים שבין 20 ל-40 מטרים בסגנונות שונים, מקצה משפחות שיכלול מטופלים ובני משפחותיהם, ומשחה ראווה של נבחרת בית איזי שפירא, הכוללת את השחיינים שהגיעו לרמת שחייה עצמאית ולהשתתפות בתחרויות מותאמות.

מנכ"ל בית איזי שפירא, עמיר לרנר, אמר: "המשחה השנתי הוא אחד מאירועי השיא בבית איזי שפירא. המשחה הוא הזדמנות לחגוג יחד את הניצחונות האישיים של כל שחיין שהושגו באימונים ובהתגברות על קשיים באומץ ובנחישות. אני משוכנע שגם השנה נהיה כולנו עדים לחגיגה יפה ומיוחדת במינה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר