ניר קריסטל צילום עזרא לוי
ניר קריסטל צילום עזרא לוי

"אינכם מקשיבים לנו": ניר קריסטל הודיע על עזיבת הליכוד

חבר מועצת העיר והמועמד לראשות עיריית רעננה, הודיע על עזיבת המפלגה וביטול חברותו בה וכתב: "כואב לי שהבית הפוליטי בו גדלתי מפנה עורף לי ולרבים מתומכיו הנאמנים לאורך שנים כה רבות"

פורסם בתאריך: 14.8.23 07:05

חבר מועצת העיר רעננה והמועמד לראשות העירייה, ניר קריסטל, הודיע על עזיבת מפלגת הליכוד ועל ביטול חברותו בה. קריסטל הודיע על כך אתמול לצורי סיסו, מנכ"ל הליכוד. קריסטל כתב: בצער אני נאלץ להודיעך על בקשתי לבטל את חברותי במפלגת הליכוד החל ממועד מכתבי זה. המפלגה שהייתה ביתי מאז שנולדתי, הולכת בדרך שמפלגת היום את עם ישראל, נכנעת לגורמים קיצוניים ואינה מייצגת עוד את ערכי הליכוד הליברלי והדמוקרטי עליו גדלתי. העובדה שהמפלגה אפילו לא מכנסת את מרכז המפלגה לדיון על משבר כה חמור הן בעם ישראל וגם בתוך הליכוד עצמו, גם היא אומרת דרשני. אני חושש שאינכם ערים לעוצמת הכאב של חברי ליכוד ותיקים כמוני שמרגישים בימים אלה שביתם הפוליטי הולך בדרך שהינה טעות קריטית למדינת ישראל כולה וגם לליכוד, ועל שאינכם מקשיבים למה שיש לנו לומר וזה פשוט חבל".

המכתב של ניר קריסטל לליכוד

המכתב של ניר קריסטל לליכוד

 

עוד כתב קריסטל: "המהפכה המשפטית הנוכחית היא לא הדרך, ובוודאי שלא הייתה הנושא של הבחירות. הפעולות הנוכחיות גורמות לנזקים חסרי תקדים לביטחון ישראל, לכלכלת ישראל, לאחדותו של עם ישראל ולחוסנו. זו לא הייתה דרכו של הליכוד בו גדלתי ולאור זאת, איני יכול עוד להיות חלק מן המפלגה ולתמוך במהלכיה. בברכה, ניר קריסטל לשעבר סגן רה"ע רעננה, ומתמודד כיום על ראשות העירייה".

בפוסט שפרסם כתב קריסטל: "חבריי הטובים, משפחת הליכוד ! לא האמנתי שהיום הזה יגיע ואין לי מילים שיסבירו לכם כמה כואב לי שהבית הפוליטי בו גדלתי מפנה עורף לי ולרבים מתומכיו הנאמנים לאורך שנים כה רבות (במקרה שלי כל חיי). מקווה שתשכילו לעשות חישוב מסלול מחדש לטובת עם ישראל כולו. שלכם בידידות, ניר קריסטל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הדמוקרט

    עוד אדם חלש שהתמגנט לגניבת הדעת של השמאלנים האנטי דמוקרטיים .
    הצליחו לעוור גם אותו .
    עוד כמה שנים שכל המהופנטים יתעוררו מההיפנוזה הם יתביישו שהם היו חלק מהטירלול הזה .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר